دوشنبه 28 خرداد 1403

برای او حداکثر احترام را قائلم / تکذیب گوندوگان: من ژاوی را اخراج نکردم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای او حداکثر احترام را قائلم / تکذیب گوندوگان: من ژاوی را اخراج نکردم!

ایلکای گوندوگان، شایعات درباره اینکه او مهم‌ترین نقش را در اخراج ژاوی و توافق بارسلونا با هانسی فلیک داشته، تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز جمعه بارسلونا رسما اعلام کرد که به همکاری‌اش با ژاوی به عنوان سرمربی پایان داده است. پس از آن گزارش‌ها در اسپانیا حاکی بود جانشین ژاوی مشخص شده و بعد از پایان رسمی فصل هانسی فلیک به عنوان سرمربی بارسا معرفی خواهد شد.

یک گزارش که توسط روزنامه آ اس منتشر شده ایلکای گوندوگان را با انتقادهای زیادی مواجه کرد. آ اس مدعی بود که خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا پیش از به قطعیت رسیدن درباره هانسی فلیک از بازیکنان آلمانی تیمش، ایلکای گوندوگان و تراشتگن، نظرخواهی کرده است. آ اس گفت این اتفاق پیش از رسمی شدن اخراج ژاوی رخ داده است.

بعد از این گزارش شایعاتی گسترده درباره نقش گوندوگان در اخراج ژاوی منتشر شد و منتقدان او می‌گفتند گوندوگان پشت صحنه عامل اصلی اخراج سرمربی کاتالان بوده است.

امروز روزنامه موندو دپورتیوو جواب آ اس را داد. این روزنامه به نقل از نزدیکان گوندوگان نوشت ایلکای تنها نظر خود را درباره هانسی فلیک به مدیران باشگاه اطلاع داده و هیچ نقشی در اخراج ژاوی نداشته است. این روزنامه به نقل از نزدیکان گوندوگان نوشت که این ستاره آلمانی احترامی فوق‌العاده برای ژاوی قائل است و او را یک مربی بزرگ می‌داند.

ایلکای گوندوگان در تیم ملی آلمان سابقه همکاری با هانسی فلیک را دارد و موندو دپورتیوو می‌گوید نظرخواهی از او توسط لاپورتا طبیعی و منطقی بوده است.

برای او حداکثر احترام را قائلم / تکذیب گوندوگان: من ژاوی را اخراج نکردم! 2