دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

برای یک رئالی، غیرممکن وجود ندارد / پیام جالب وینیسیوس پس از معجزه بسکتبال رئال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای یک رئالی، غیرممکن وجود ندارد / پیام جالب وینیسیوس پس از معجزه بسکتبال رئال

وینیسیوس شب گذشته از نزدیک نظاره‌گر بازی حساس بسکتبال رئال مادرید و پارتیزان بلگراد بود. دیداری که رئال در آن کاری شبیه به معجزه کرد و باعث حیرت همه از جمله ستاره برزیلی شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم بسکتبال رئال مادرید برای راهیابی به نیمه نهایی یورولیگ، پارتیزان بلگراد را پیش رو داشت و در دو بازی اول خانگی برابر این تیم شکست خورد. در تاریخ بسکتبال اروپا هیچ تیمی نتوانسته پس از دو شکست خانگی ابتدایی ورق را برگرداند و به نیمه نهایی برسد ولی بسکتبالیست های رئال به سبک تیم فوتبال این باشگاه، یک بازگشت بی‌نظیر را رقم زدند. رئال در بلگراد هر دو بازی را برد و کار را به تساوی 2-2 کشاند و دیشب در سالن بسکتبال ویزینک مادرید، در حالی‌که تا دقایق پایانی 18 امتیاز عقب بود، به برتری 98-94 رسید و راهی نیمه نهایی شد.

وینیسیوس که سه شنبه شب ستاره رئال در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی بود و گلی تماشایی نیز به ثمر رساند، پس از پیروزی دوم تیم بسکتبال رئال در بلگراد نوییت کرده بود: «هرگز رئال را مرده تصور نکنید.»

او در پایان بازی شب گذشته، در حالی که بسیار خوشحال بود و تحت تاثیر بازگشت بزرگ تیم قرار گرفته بود، توییت کرد: «برای یک مادریدیستا، هرگز هیچ‌چیز غیرممکن نیست. به پیش.»

لازم به ذکر است که حریف رئال در نیمه نهایی بارسلونا خواهد بود. این بازی هفته بعد در لیتوانی برگزار می شود.

برای یک رئالی، غیرممکن وجود ندارد / پیام جالب وینیسیوس پس از معجزه بسکتبال رئال 2
برای یک رئالی، غیرممکن وجود ندارد / پیام جالب وینیسیوس پس از معجزه بسکتبال رئال 3