سه‌شنبه 17 مهر 1403

برخی از سلبریتی‌ها با خود ایران خصومت دارند / ضدایرانی بودن جشنواره کن امری واضح است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برخی از سلبریتی‌ها با خود ایران خصومت دارند / ضدایرانی بودن جشنواره کن امری واضح است

رضایی گفت: جشنواره کن رویکردی ضدایرانی دارد و آن‌ها همواره آثاری را که بیشتر علیه کشورمان باشد به عنوان اثر برتر انتخاب می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: اینکه ما می‌بینیم برخی از بازیگران در یک فستیوال جهانی ناجوانمردانه کشورمان را مورد هجمه قرار می‌دهند، نشان می‌دهد که آن‌ها با خود ایران خصومت دارند.

وی افزود: در حالی که آن‌ها می‌توانستند در آن مراسم به تحریم‌های ظالمانه‌ای که سال‌ها بر مردم ایران تحمیل شده است انتقاد کنند، اما حتی از اشاره به این موضوع هم اجتناب کردند.

تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: این در حالی است که این افراد تا توانستند ایران را مورد حمله قرار دادند و ناجوانمردانه علیه کشورمان سیاه‌نمایی کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشیم، اینکه آن‌ها امکان حضور در چنین جشنواره‌ای را دارند، بیش از آنکه بخاطر هنر خودشان باشد، بخاطر مواضع ضدایرانی این افراد است.

وی با اشاره به انتخاب بازیگری از یک فیلم ضدایرانی و ضددینی به عنوان بهترین بازیگر زن در جشنواره کن، یادآور شد: امروز دیگر کمتر کسی است که از رویکرد کاملا سیاسی و ضدایرانی فستیوال کن بی‌خبر باشد.

رضایی تأکید کرد: جشنواره کن رویکردی ضدایرانی دارد و آن‌ها همواره آثاری را که بیشتر علیه کشورمان باشد به عنوان اثر برتر انتخاب می‌کنند.

وی تصریح کرد: لذا امروز اگر یک بازیگر را به عنوان بازیگر برتر انتخاب می‌کنند، بیش از آنکه هنر بازیگری او موضوعیت داشته باشد، محتوای ضدایرانی اثری که او در آن نقش ایفا کرده است موضوعیت دارد.

انتهای پیام /