چهارشنبه 11 مهر 1403

برد چادرملو خانگی چادرملو مقابل پاس گرگان

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
برد چادرملو خانگی چادرملو مقابل پاس گرگان

سی وهشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه یازدهم مهر) با یک دقیقه سکوت و ادای احترام به شهید سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله و شهدای محور مقاومت به صورت همزمان در شهر‌های یزد، تهران، ارومیه، اسلامشهر، اصفهان و اردکان شروع شد.

چادر ملو اردکان در یکی دیگر از دیدار‌های این هفته میزبان پاس گرگان بود و نماینده اردکان در سالن شهید سلیمانی که برای این مسابقات تجهیز کرده بود، سه بر دو به پیروزی رسید.

پاس در ست‌های نخست و چهارم 25 بر 21 و 25 بر 17 به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیاز‌های 25 بر 23، 25 بر 20 و 15 بر 13 نتیجه را واگذار کرد تا از اردکان با یک امتیاز راهی گرگان شود.

کاویانی در ست چهارم و امتیاز 11 بر 9 به سود چادر ملو برای صدور رای خود علاوه بر داور دوم، داوران خط را نیز کنار سکو فراخواند و سپس رای به سود میزبان داد.

این دیدار که 147 دقیقه طول کشید، چهار کارت داشت. امیرحسین توخته از تیم چادر ملو دو کارت زرد و قرمز در این مسابقه دریافت کرد. سلیم چپرلی نیز از پاس یک کار زرد گرفت و مهدی رضایی دیگر بازیکن گرگانی کارت قرمز از داور اول دریافت کرد.

تیم چادر ملو اردکان در هفته دوم لیگ برتر در رفسنجان به مصاف مس می‌رود و پاس گرگان در تهران میهمان سایپا خواهد بود.