یک‌شنبه 15 مهر 1403

بررسی وضعیت تنها خارجی تراکتور: ساغلام بماند، تیاگو هم می‌ماند!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بررسی وضعیت تنها خارجی تراکتور: ساغلام بماند، تیاگو هم می‌ماند!

مدافع پرتغالی تیم فوتبال تراکتور در صورتی که سرمربی این تیم ابقاء شود، در جمع سرخ‌پوشان ماندنی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، «تیاگو فریرا» مدافع پرتغالی تیم تراکتور که تنها بازیکن خارجی این تیم در فصل گذشته مسابقات فوتبال کشور بود، در 6 هفته پایانی به جمع پرشورها اضافه شد و علیرغم فرصت کمی که داشت، خیلی زود توانست خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند.

مدافع پیشین پورتو از زمان پیوستنش به تیم تراکتور در همه دیدارهای این تیم به عنوان یار ثابت به میدان رفته و بصورت کامل بازی کرد.

اما قرارداد تیاگو فریرا با تراکتور تا انتهای فصل منعقد شده بود که با توجه به اتمام مسابقات لیگ برتر، این قرارداد منقضی شد و وی درحال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

درهمین راستا، در روزهای گذشته شایعاتی درباره پیشنهاد تیم‌هایی چون فولاد و سپاهان به این بازیکن پرتغالی مطرح شده که البته از صحت و سقم آن‌ها اطلاعی در دست نیست.

طبق اخبار دریافتی از باشگاه تراکتور، ارطغرل ساغلام از عملکرد تیاگو اعلام رضایت کرده و در لیست اولیه‌ای که به مسئولان این باشگاه ارائه داده، خواستار تمدید قرارداد او شده است.

البته هنوز وضعیت کادرفنی تراکتور برای فصل آینده مشخص نیست و قرار است امروز طی جلسه‌ای تعیین تکلیف شود. خبرهای رسیده از تداوم حضور سرمربی ترکیه‌ای حکایت دارد.

انتهای پیام /