سه‌شنبه 17 مهر 1403

برنامه سخنرانی استاد انصاریان در محرم 1402 اعلام شد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در محرم 1402 اعلام شد

مبلغ نوشت: استاد انصاریان در دهه نخست ماه محرم در سه نوبت صبح، عصر و شب به سخنرانی خواهند پرداخت. مراسم نخست از روز اول محرم ساعت 6 صبح در حسینیه هدایت، مراسم دوم از ساعت 17:30 در حسینیه مرحوم آیت‌الله علوی تهرانی و مراسم سوم از ساعت 20:45 در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) برپا می‌شود.

به گزارش «مبلغ»- با فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری و عزاداری امام حسین (ع)، سید ضیاالدین پورمحمودیان، مدیرعامل مؤسسه دارالعرفان، برنامه سخنرانی استاد حسین انصاریان در دهه نخست محرم الحرام 1402 هجری شمسی را اعلام کرد.

پورمحمودیان با بیان اینکه استاد انصاریان در دهه نخست این ماه در سه نوبت صبح، عصر و شب به سخنرانی خواهند پرداخت، اظهار داشت: مراسم نخست از روز اول محرم ساعت 6 صبح، در حسینیه هدایت واقع در میدان قیام، خیابان ری و با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود. این مراسم به صورت زنده از سایت آپارات پخش خواهدشد.

وی ادامه داد: استاد انصاریان در مراسم دیگری از ساعت 17:30 در حسینیه مرحوم آیت‌الله علوی تهرانی واقع در خیابان کارگر شمالی، خیابان فاطمی غربی، خیابان اعتماد زاده به منبر می‌روند.

مدیرعامل مؤسسه دارالعرفان تصریح کرد: همچنین از ساعت 20:45 شب اول محرم، خیمه عزای سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با سخنرانی استاد انصاریان در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) برپا می‌شود.

پورمحمودیان همچنین از برگزاری مراسم عزاداری دهه نخست محرم الحرام 1445 هجری قمری در مؤسسه دارالعرفان واقع در قم با سخنرانی اساتید حوزه علمیه و مرثیه سرایی مادحین اهل‌بیت (ع) پس از نماز مغرب و عشا خبر داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1790564