دوشنبه 16 مهر 1403

برگزاری لیگ ملی بسکتبال سه نفره / اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره برگزار می شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برگزاری لیگ ملی بسکتبال سه نفره / اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره برگزار می شود

لیگ ملی بسکتبال سه نفره در دو سطح لیگ برتر و لیگ دسته یک در رده سنی بالای 15 سال برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون در راستای توسعه رشته بسکتبال در سطح کشور و دست‌یابی به اهداف سازمان بسکتبال سه نفره برای معرفی رشته و استراتژی جذب حداکثری علاقمندان، این فدراسیون در نظر دارد لیگ ملی بسکتبال سه نفره آقایان را در دو سطح لیگ برتر و لیگ دسته یک در رده سنی بالای 15 سال را برگزار کند.

به این ترتیب از تیم های علاقمند به حضور در لیگ ملی بسکتبال سه نفره دعوت بعمل می آید تا اعلام آمادگی خود را جهت حضور پرشور در این رویداد به صورت رسمی تا تاریخ 18 خرداد ماه 1401 از طریق هیات های استانی به این فدراسیون اعلام کنند تا ضمن بررسی اولیه با توجه به تعداد تیم‌های علاقمند برنامه‌ریزی عملیاتی جهت برگزاری این رویداد صورت پذیرد.

*برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال سه به سه

اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال سه به سه کشورمان از روز جمعه 13 خرداد ماه لغایت روز دوشنبه 16 خرداد ماه به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

بازیکنان دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال سه به سه آقایان که شامل بازیکنان برتر در رنکینگ فیبا 3×3 و بازیکنان موفق در لیگ بسکتبال کشورمان معرفی شدند.

انتهای پیام /