یک‌شنبه 13 خرداد 1403

برگزاری مراسم افطاری تلاشگران بی‌ادعا در منطقه 2

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزاری مراسم افطاری تلاشگران بی‌ادعا در منطقه 2

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، علی اصغر طاهری با اعلام این خبرگفت: مراسم ضیافت افطار و تکریم کارگران پرتلاش و بی ادعای خدمات شهری و فضای همزمان با شب‌های لیالی قدر برگزار می‌شود. وی با اشاره به اهمیت فعالیت پاکبانان و نیرو‌های پرتلاش و زحمتکش خدمات شهری برای شهرداری گفت: سنگینی وظایف و مسئولیت‌های مدیریت شهری بر دوش کارگران شهرداری در واحد‌های...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، علی اصغر طاهری با اعلام این خبرگفت: مراسم ضیافت افطار و تکریم کارگران پرتلاش و بی ادعای خدمات شهری و فضای همزمان با شب‌های لیالی قدر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت پاکبانان و نیرو‌های پرتلاش و زحمتکش خدمات شهری برای شهرداری گفت: سنگینی وظایف و مسئولیت‌های مدیریت شهری بر دوش کارگران شهرداری در واحد‌های اجرایی است و در سایه زحمات این عزیزان است که پاکیزگی مهمان شهر‌ها می‌شود.

طاهری ضمن تقدیر از اهتمام کارگران در پیشبرد اهداف شهرداری عنوان داشت: کار و تلاش تک تک شما در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش به سزایی داشته و با یاری و همراهی شما می‌توانیم به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری که همان رضایت شهروندان است، دست بیابیم.