یک‌شنبه 22 مهر 1403

برگزاری مراسم مجازی روز قدس در مسجد جامع مسکو و به آتش کشیده شدن پرچم رژیم صهیونیستی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برگزاری مراسم مجازی روز قدس در مسجد جامع مسکو و به آتش کشیده شدن پرچم رژیم صهیونیستی

مسکو - ایرنا - مراسم گرامیداشت روز قدس امسال برخلاف سالهای گذشته به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در پهناورترین کشور جهان به صورت مجازی برگزار شد.

دریافت 19 MB

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا از مسکو، مسجد جامع مسکو امسال خالی از مسلمانانی بود که هر سال در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان در مسجد جامع در مرکز مسکو گردهم می آمدند تا ضمن برگزاری نماز جماعت، با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کنند.

در گوشه دیگری از مسکو نیز برخی از عاشقان ولایت (رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای) از جمله شیعیان جمهوری آذربایجان مقیم مسکو ضمن گردهمایی و گرامیداشت یاد فرمانده سپاه قدس سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در مراسمی نمادین پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند و با رهبر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

روز گذشته نیز سفارت ایران در روسیه میزگردهایی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور صاحبنظران، اسلام‌شناسان و مقامات و چهره های سیاسی ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان و قرقیزستان برگزار کرد و شرکت کنندگان در آن ضمن تاکید بر تداوم راه قدس، اتحاد و همدلی مسلمانان، مسیحیان و یهودیان آزادی‌خواه جهان را تنها راه نجات ملت فلسطین از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی دانستند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*
برگزاری مراسم مجازی روز قدس در مسجد جامع مسکو و به آتش کشیده شدن پرچم رژیم صهیونیستی 2