شنبه 7 مهر 1403

برگزاری چهارمین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برگزاری چهارمین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

علیرضا زارع شهرآبادی سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ از برگزاری چهارمین انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی در اواخر آبان ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام 788 مدیر مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از صبح روز شنبه 15 آبان 1400 آغاز شد و تا ساعت 24، هفدهم آبان ما ادامه داشت.

وی افزود: به محض اتمام مهلت ثبت نام که رأس ساعت 24 هفدهم آبان جاری بود، بررسی صلاحیت نامزدها برای عضویت در کمیته ناظر، از سوی کمیته های اجرایی بدوی که در هر واحد با مسئولیت رئیس واحد تشکیل شده شروع می شود و نتایج این بررسی های اولیه 20 آبان اعلام می شود.

شهرآبادی تاکید کرد: در صورت هر گونه اعتراض نسبت به عملکرد کمیته اجرایی بدوی، این اعتراضات از سوی هیات نظارت بر کمیته های اجرایی که در سازمان مرکزی با ریاست معاون محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و با حضور سایر اعضای حقوقی و حقیقی تشکیل خواهد شد مورد رسیدگی دقیق قرارخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: پس از رسیدگی به شکایات لیست نهایی نامزدها در هر واحد در 26 آبان اعلام خواهد شد و از صبح روز یکشنبه 30 آبان این انتخابات بصورت یکپارچه و همزمان بصورت الکترونیکی در واحدهای سراسر کشور آغاز و تا ساعت 19 همان روز ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در باره اعلام نتایج انتخابات هم افزود: با توجه به فراهم کردن زیرساخت برگزاری انتخابات الکترونیکی در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه نشریات دانشجویی، تمهیدات لازم اندیشه شده که پس اتمام مهلت رای گیری نتایج از طریق سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی اعلام شود.

وی در خاتمه از همه مدیران مسئول نشریات دانشجویی واحدهای سراسر کشور در خواست کرد که بصورت فعال و پرشور در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دانشگاه آزاد اسلامی انتخابات نشریات دانشجویی فرهنگی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است