شنبه 29 اردیبهشت 1403

برگزاری 19شب جشن بهار ایران و قرآن در بوستان دانشجو

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزاری 19شب جشن بهار ایران و قرآن در بوستان دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد موسوی ضمن اشاره به توجه به موضوعات معنوی و نشاط خانوادگی در نوروز 1402 اعلام کرد: برنامه‌های ویژه‌ای توسط معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه برای نوروز و ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است. او افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده از 28 اسفند لغایت 17 فروردین جشن بهار ایران و بهار قرآن از ساعت 18 در چهارراه حضرت ولیعصر عج و بوستان دانشجو برگزار...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد موسوی ضمن اشاره به توجه به موضوعات معنوی و نشاط خانوادگی در نوروز 1402 اعلام کرد: برنامه‌های ویژه‌ای توسط معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه برای نوروز و ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.

او افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده از 28 اسفند لغایت 17 فروردین جشن بهار ایران و بهار قرآن از ساعت 18 در چهارراه حضرت ولیعصر عج و بوستان دانشجو برگزار میشود.

در طراحی برنامه‌ها سعی کردیم توجه زیادی به نشاط معنوی داشته باشیم و خانواده محور با اجرای سرود و نمایش و برنامه‌های آیینی و قرآنی در کنار جشن نوروز؛ بهارقرآن را نیز پاس بداریم.

موسوی اعلام کرد: از مردم دعوت می‌کنیم در شب‌های اعلام شده به بوستان دانشجو بیایند و در کنار خانواده ساعات پر نشاطی را سپری کنند.