یک‌شنبه 15 مهر 1403

بسیجیان حاضر نشدند با سلاح مقابل اغتشاشگران بایستند تا دشمن رسوا شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بسیجیان حاضر نشدند با سلاح مقابل اغتشاشگران بایستند تا دشمن رسوا شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران که با عنوان پیشگامان رهائی و همزمان با سالروز صدور پیام امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در محل حسینیه جماران برگزار شد، گفت: ما در دوران جنگ تحمیلی مجبور بودیم که با دست خالی بجنگیم، اما امروز که انبار‌های اسلحه و...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران که با عنوان پیشگامان رهائی و همزمان با سالروز صدور پیام امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در محل حسینیه جماران برگزار شد، گفت: ما در دوران جنگ تحمیلی مجبور بودیم که با دست خالی بجنگیم، اما امروز که انبار‌های اسلحه و زاغه‌های مهمات ما پر از سلاح و مهمات هستند بسیجی‌های مظلوم ما حاضر نشده اند که با سلاح در مقابل اغتشاشگران بایستند تا دشمن را رسوا کنند، چون دنیای غرب می‌خواهد ما را به عنوان یک حکومت خشن و ضد حقوق بشر نشان دهد

وی افزود: شهادت مظلومانه شهید آرمان علی وردی نشان داد که چه کسانی خشن و ضد حقوق بشر هستند. آرمان به جرم همراه داشتن یک کتاب مذهبی در کوله پشتی خود زجر کش شد و این‌ها همان وارثان رژیم شاه هستند، چون در آن دوران نیز دانشجویان را به جرم همراه داشتن کتاب تفسیر قرآن شکنجه می‌کردند.

نقدی با بیان اینکه دستاورد‌های کشور حاصل تلاش دانشگاه‌هاست اگرچه ما نام سپاه را میشنویم، تصریح کرد: رفتار‌های زشتی که در برخی دانشگاه‌ها شاهد آن‌ها بودیم انتقام امریکا و اسرائیل از دانشجویان ما بود؛ البته این دشمنی‌ها به جایی نمی‌رسد و ما عظمت خود را استمرار می‌بخشیم و پرچم را به صاحب اصلی‌اش می‌رسانیم.

وی افزود: به کوری چشم امریکا در دانشگاه امیرکبیر و شریف موشک‌هایی ساخته شده‌اند که تل‌آویو را هدف قرار می‌دهند. صهیونیست‌هایی که برای مردم ما شاخ و شانه می‌کشند بدانند این جوانان منتظرند تا شما دست از پا خطا کنید بدون شک پاسخ خطای شما آزادی فلسطین است و جز این چیزی نخواهد بود.

در حال تکمیل...