شنبه 14 مهر 1403

بسیج زنجان آماده خدمت رسانی به مردم در شرایط کرونایی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بسیج زنجان آماده خدمت رسانی به مردم در شرایط کرونایی است

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: واحدهای مختلف بسیج با تمام توان، آماده خدمت‌رسانی به مردم در شرایط سخت کرونایی هستند که این مهم در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی نمود دارد.

سردارجهانبخش کرمی شامگاه پنجشنبه درجلسه تبیین طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت هایی کرونایی افزود: همانطور که بسیجیان، رزمندگان و پاسداران در دوران دفاع مقدس در خاکریز جبهه‌ها برای حفظ و استقرار نظام و دفاع از آب، خاک، جان و ناموس مردم تلاش می‌کردند امروز هم با تمام توان و قدرت در مسیر مبارزه با ویروس کرونا تلاش کرده و جان خود را فدای نظام، انقلاب و مردم مومن و انقلابی می‌کنند.

وی با اشاره به طرح شهید قاسم سلیمانی که از اول آذرماه در راستای پیشگیری از شیوع کرونا اجرا می شود، اضافه کرد: فرماندهان و مسوولان بسیج به صورت مشروح و کامل و سطوح پایین‌تر نیز در سطح پایگاه‌ها نسبت به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی توجیه شده اند.

کرمی با بیان اینکه کمک مومنانه و کمک‌های مردمی نیز آماده شده است، افزود: این مرحله از کمک‌ها همزمان با هفته بسیج در بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند استان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هر کدام از نهادها تاکنون به یک شکلی، کمک‌های مومنانه را توزیع می‌کردند، گفت: پیشنهاد می‌شود با اجرای طرح شهید سلیمانی، کمک‌های مردمی نیز سازماندهی و مدیریت شده و با ماموریت مشخص، توزیع شود.

وی اظهار داشت: در خصوص محور نظارت در طرح شهید سلیمانی نیز بسیج اصناف، دخیل بوده و 2 برابر آن تعدادی که نیرو خواسته شده بود، معرفی شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیجی و داوطلب مردمی، کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه همه‌گیر خواهد کرد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*