جمعه 28 اردیبهشت 1403

بسیج مداحان

بسیج مداحان

خبرگزاری مهر

اهواز - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مداحان و شعرای انقلابی اهل بیت در جبهه جهاد و دفاع از مکتب اهل بیت هستند و هر کلمه از ابیات آنها تیری بر قلب دشمن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جمعی از شخصیت‌ها و نهاد‌های دینی با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی زائران حرم مطهر شاهچراغ (ع) شب گذشته را محکوم کردند. دفتر تبلیغات اسلامی بسم الله الرحمن الرحیم مَن قَتَلَ نَفساً بِغَیرِ نَفس أَو فَسَاد فِی الأَرضِ فَکَأَنَمَا قَتَلَ النَاسَ جَمِیعاً (مائده /32) جریان جهل و تکفیر با حمایت و راهبری استکبار جهانی باردیگر جنایت تازه‌ای رقم زد، و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور از مرحوم سید رضا موید به عنوان شاعری دعبل‌وار یاد کرد که شعر خود را در خدمت انقلاب به کار گرفت.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قم شاره به اینکه مداح باید شعر مناسب و پیام دار بخواند، گفت: رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین اشاره کرده اند که این مسئله باید در بین مداحان و هنرمندان هم اتفاق بیفتد.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قم گفت: فوکایاما نظریه پرداز آمریکایی چندین ساله قبل می گوید شیعه دو بال دارد یک بال سرخ شهادت و یک بال سبز انتظار و مهدویت؛ انقلاب ما از دل همین محرم و صفر و دسته عزاداری و هیئت ها شکل گرفته است.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قم با اشاره به هدف قیام امام حسین (ع) اظهار داشت: بر اساس روایات که مورد بررسی قرار می گیرد اهداف مختلفی برای قیام سیدالشهدا اعلام شده است.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قم از ساخت مسابقات مداحی تلویزیونی نسلی نو برای دهه هشتادی ها و نودی ها خبر داد و گفت: در دو دهه اول محرم با تلاش چهار هیئت 40 برنامه عزاداری در منازل و محلات شهدا برگزار شد.

خبرگزاری دانا

سید رضا جدا با اشاره به سرود سلام فرمانده هدفمند و پیام دار بود که به دلها نشست، گفت: مداح نقطه اتصال بین مردم و اهلبیت (ع) است به همین دلیل باید شعر مناسب و پیامدار بخواند.

خبرگزاری دانا

رئیس کانون شاعران آئینی استان قم در میزگرد نهضت عاشورا و اجتماع میلیونی اربعین حسینی با اشاره‌به‌نزدیک شدن به اربعین حسینی گفت: اربعین یک حرکت سیاسی جامع و توفنده است.

خبرگزاری دانا

همزمان با روزهای پایانی ماه محرم مراسم روضه سیدالشهدا در کوچه های که خانواده شهدا ساکن هستند در حال برگزاری است.