شنبه 15 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه عصر ایران

زاکانی همچنین در باره افزایش قیمت بلیت مترو نیز گفت: این از آن دروغ های شب سیزده است. به هر حال برخی ها چیزی ندارند بگویند و از درون یک جلسه تخصصی که پیرامون موضوعات تمام شده قیمت بلیت مترو و بررسی راه برای توسعه مترو مطرح شده بود جمله ای را در می آورند و منتشر می کنند.

خبرگزاری دانا

حامد طاهری گفت: در سال جاری شهرستان آمل مسئولیت ساخت 100 واحد مسکونی را برعهده گرفت که تاکنون از این تعداد، 42 واحد به سپاه شهرستان آمل و بسیج سازندگی معرفی شد و تا پایان سال این منازل به مددجویان تحویل داده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

عضو تیم ملی والیبال نشسته گفت: اتحاد، انسجام و همدلی بین بازیکنان و کادر فنی سبب شد که تیم ملی والیبال نشسته برای هفتمین بار قهرمان بازی‌های پارالمپیک شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سه میلیون دوز واکسن سینوفارم صبح امروز از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) ترخیص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ملیکا زارعی، مجری برنامه‌های کودک، با انتشار پستی در صفحه مجازی، از مبتلا شدن خود به کرونا خبر داد.

وب‌گاه فرارو

از دیروز تا امروز 26 شهریور 1400 و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، 17 هزار و 605 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 2537 نفر از آن‌ها بستری شدند. در طول 24 ساعت گذشته، 364 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 116 هزار و 436 نفر رسید.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه مشرق نیوز

یک پزشک ویروس‌شناس گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا پس از تزریق دز سوم نیز الزامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکنون دو نوع تست جهت تشخیص ابتلای افراد به ویروس کرونا در سراسر دنیا به کار گرفته می‌شود؛ آزمایش PCR و آزمایش آنتی‌ژن.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه در ساخت تجهیزات مدرن به‌ویژه هواپیمای بدون سرنشین و پهپادهای رزمی به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم گفت: در هفته دفاع مقدس بخش قابل توجهی از این تجهیزات رونمایی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 364 نفر دیگر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع تلفات این ویروس در کشور به 116 هزار و 436 نفر رسید.

خبرگزاری دانا

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد که بر همین اساس 364 نفر دیگر به تعداد قربانیان کووید 19 در کشور افزوده شد و مجموع جانباختگان به 116 هزار و 436 نفر رسید.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران از بستری 1050 بیمار جدید در بیمارستانها، بستری 143 بیمار جدید در بخش ویژه و کاهش 6 درصدی میزان مرگ و میر نسبت به هفته گذشته خبر داد.

خبرگزاری دانا

به گفته سفیر ایران رئیس جمهوری صبح سه شنبه 30 شهریور به وقت محلی در اجلاس سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد بصورت مجازی سخنرانی خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت در حکمی، دکتر حمیدرضا جماعتی را به عنوان دبیر کمیته علمی کشوری کرونا منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکنون دو نوع تست جهت تشخیص ابتلای افراد به ویروس کرونا در سراسر دنیا به کار گرفته می‌شود؛ آزمایش PCR و آزمایش آنتی‌ژن.