شنبه 29 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری دانشجو

گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو_ انواع دوربین مداربسته دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نحوه ی اتصال و کارکرد دارای انواع مختلفی می باشند. همچنین برخی از دوربین های مداربسته دارای قابلیت های خاصی هستند که برای یک کار خاص طراحی و تولید شده اند. از معتبر ترین برند های دوربین مداربسته در ایران و جهان دوربین های مداربسته داهوا، هایک ویژن، دی لینک و شیائومی هستند. اطلاعات بیشتر: لیست...

خبرگزاری ایسنا

محققان در استرالیا از اسکن سه‌بعدی پیشرفته چهره برای درک بهتر عوامل ژنتیکی ایجاد کننده اوتیسم استفاده کردند.

وب‌گاه عصر ایران

برای ثبت اطلاعات ملکی و اقامتی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی amlak.mrud.ir باید مالک یا مستاجر با سیم‌کارت به نام خود و کد ملی وارد سایت شوند و ضمن ثبت اطلاعات مربوط به املاک مسکونی خود، اقامتگاه اصلی خانوار را نیز مشخص کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد رضا آهنچیان درباره آمار دانشجویانی که تا کنون واکسینه شده‌اند، گفت: ما آماری در این رابطه نداریم، چون مراکز تعریف شده وزارت بهداشت، از طریق پیامک، دانشجویان را از لیستی وزارت علوم در اختیار آن‌ها قرار داده، برای واکسیناسیون فرا می‌خوانند. وی ادامه داد: بنابراین تا امروز آمار دقیقی ریافت نکرده‌ایم، ولی گزارش‌هایی که از دانشگاه‌ها و دانشجویان...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از کاهش آمار متوفیان ناشی از کرونا به عدد 100 نفر در روز در شهر تهران خبر داد و گفت: با این شرایط در هفته‌های آتی امکان دارد عدد متوفیان دو رقمی شود.

خبرگزاری مهر

با توجه به اینکه تبادلات کالایی و ترانزیت ایران و آسیای میانه از طریق مرزهای زمینی باترکمنستان که مسدود است، انجام می شود، اجلاس شانگهای فرصتی برای احیای روابط سنتی ما با اعضای سازمان است.

وب‌گاه الف

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو که برای اهدای خون به مرکز وصال مراجعه کرده بود، در حین اهدای خون گفت: مردم بدون نگرانی می توانند خون اهدا کنند زیرا مراکز از نظر پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از کرونا بسیار ایمن است و احتمال ابتلا به کرونا در این مکانها بسیار پایین است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید اگر دولت جدید به دنبال اصلاح شرایط اقتصادی است باید چند گام را به شکل همزمان بردارد.

وب‌گاه عصر ایران

در این نمایشگاه حدود 80 اثر برگزیده از رشته های گوناگون هنرهای تجسمی با سبک، تکنیک آزاد پس از کارشناسی و انتخاب به نمایش درآمده است.

وب‌گاه عصر ایران

به مردم عزیز کشور اکیدا توصیه می‌کنیم با توجه به بسته بودن مرز مهران برای سفر به عتبات عالیات هرگز به این مرز در این شرایط سفر نکنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو سال است که مدارس به دلیل شیوع کرونا در کشور تعطیل شده و بچه ها به صورت آنلاین درس می خوانند اما امسال زمزمه های بازگشایی مدارس به دلیل واکسیناسیون همگانی به گوش می رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شنیده‌ها حاکی از آن است که تغییر روسای دانشگاه‌ها در دستور کار وزیر علوم قرار گرفته و شاخص‌های تعیین روسای جدید در حال تدوین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکترعبدالملکی که به دلیل سفر به تاجیکستان پیام صوتی برای اعضای این نشست ارسال کرده بود، الحاق ایران به سازمان شانگ‌های را اتفاق مهمی در سطح بین المللی دانست و گفت: این عضویت که پس از سال‌ها اتفاق افتاد، گشایش‌های خوبی را برای کشور ایجاد می‌کند. عبدالملکی اظهار داشت: علت...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اصلاح طلب اعتماد نوشته است: حفظ ارتباط با طالبان به چند دلیل بهتر از قطع ارتباط با آنها است: