شنبه 29 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 391 بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولید 50 میلیون دوز واکسن تا پایان شهریور، چیزی نیست که کسی از مردم ایران نشنیده باشد. وعده‌ای که مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، تا اواخر تیرماه هم بر اجرایی شدن آن اصرار داشت.

خبرگزاری ایسنا

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه و بسیج و مسئول راویان یادمان های دفاع مقدس سپاه و بسیج با حضور در استان آذربایجان غربی از یادمانهای دفاع مقدس این استان بازدید کردند.

وب‌گاه فرارو

در حالی که شش عضو دستگیر شده این شبکه به خرید و فروش بیش از 20 کودک و نوزاد اعتراف کرده‌اند، اما بررسی‌های پلیسی و مقام قضایی حکایت از خرید و فروش ده‌ها کودک دارد چرا که اعضای این شبکه گسترده در شهر‌های چندین استان کشور فعالیت داشتند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار مبتلایان، جانباختگان و واکسیناسیون کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

وحید برومند زاده گفت: رژه خودرویی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در یاسوج برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

موضوع فروکش کردن بیماری کرونا در جهان هفته گذشته مجددا به صورت جدی اینبار از سوی یک پزشک برجسته هندی بیان شد. سوجیت سینگ مدیر مرکز کنترل بیماری های عفونی هند در مصاحبه ای بیان کرد که کرونا از پاندمی (همه گیری جهانی) به اندمی‌(همه گیری بومی) در حال تغییر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی رضایی در نشست مدیران شورای مناطق 10 گانه کشوری با موضوع تحلیل هزینه‌های درمانی بیان کرد: کشور در سال 99، 13- 1400 با مشکل بزرگ طغیان بیماری کرونا از یک سو و افزایش تورم از سوی دیگر مواجه بودیم. بر اساس آمار رسمی در سال 99 و 6 ماه اول سال 1400 در مجموع با تورم نزدیک به 100 درصدی روبرو بودیم که این رقم در حوزه سلامت از تورم عمومی کشور بالاتر...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

معاونت درمان وزارت بهداشت باید تاکنون اقدامات لازم جهت پوشش سامانه تی‌تک در بخش بستری را به وجود می‌آورد تا از ورود داروها به بازار سیاه جلوگیری شود اما معاونت درمان تا به امروز تمام وظائف خود در این زمینه را انجام نداده است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقامات بهداشتی چین اعلام کردند که موارد ابتلای بومی به کووید 19 در شهر شیامن، فوجیان، یکی از استان‌های جنوب شرق این کشور به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

از دیروز تا امروز 28 شهریور 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 15 هزار و 975 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که دو هزار و 207 نفر از آنها بستری شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از کاهش آمار متوفیان ناشی از کرونا به عدد 100 نفر در روز در شهر تهران خبر داد و گفت: با این شرایط در هفته‌های آتی امکان دارد عدد متوفیان دو رقمی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز 28 شهریور 1400 و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، 15 هزار و 975 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد که دو هزار و 207 نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید 19 در کشور به 5 میلیون و 424 هزار و 835 نفر رسید. در طول 24 ساعت گذشته، 391 بیمار کووید 19 جان خود...

خبرگزاری ایسنا

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 391 بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایسنا

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، تا کنون 43میلیون و 372 هزار و 270 دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.