شنبه 29 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

مرکز جامع تشخیصی، توانبخشی و مشاوره‌ای دانش‌آموزان استثنایی با حضور رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در بیرجند افتتاح و اعلام شد که این مرکز دهمین مرکز در کشور است.

وب‌گاه عصر ایران

در راستای ردیف 12 جدول تبصره 14 قانون بودجه 1400 حمایت های لازم از کادر بهداشت و درمان صورت خواهد گرفت تا مردم بتوانند از خدمات کادر درمان و بهداشت بیش از گذشته بهره مند شوند.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت گفت: با انجام واکسیناسیون بسیاری از محدودیت ها تغییر کرده و قرنطینه هوشمند عملی می‌شود و مردم می‌توانند هر اقدامی را به شرط تزریق واکسن انجام دهند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر آن تدبیر از سوی دولت انجام شده و با درخواست شهرداری تهران موافقت شد، پا فراتر گذاشته می شود و سایر دستگاه‌ها در یک قرارگاه مشترک فعالیت خود را آغاز می‌کنند

وب‌گاه الف

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اولین دیدار سرزده خود از منطقه 15 پستی بازدید کرد و گفت: پست با مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی کارکنانش به‌ویژه پس از شیوع کرونا به پیشران کسب و کارهای مجازی تبدیل شده است.

خبرگزاری دانا

مدیر عملیات پزشکی اربعین با بیان اینکه تاکنون کارت واکسیناسیون برای زائران صادر نشده است، گفت: این کارت از فردا دراختیار سازمان حج و زیارت به عنوان کمیته اعزام ستاد اربعین قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

حمید رضارخشانی گفت: در بازگشایی مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی پیشگیری از کرونا هستیم و تضمین سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت آموزش و پرورش است.

خبرگزاری دانا

مهدی طاهرخانی گفت: 40 موکب در قالب 4 قرارگاه از استان قزوین برای خدمات‌رسانی به زائران به عراق اعزام می‌شوند و اعزام 700 نفر سهمیه درنظرگرفته شده است.

خبرگزاری دانا

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: کل واکسن های تزریق شده در آذربایجان غربی به یک میلیون و 492 هزار و 406 دز رسید که این رقم نیز در حال افزایش است.

خبرگزاری دانا

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب و دوران دفاع مقدس و همه دوران ها بسیار با اهمیت است به قدری که امام راحل فرمودند ما این نهضت را با حضور بانوان به سرانجام رساندیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الله عبدالملکی که به دلیل سفر به تاجیکستان پیام صوتی برای اعضای این نشست ارسال کرده بود، با اعلام اینکه منظور از پلتفرم، ایجاد یک الگو و نظام ایجاد اشتغال است، اظهار داشت: در این پلتفرم مشخص می‌شود بانک‌ها، اصناف، تعاونی‌ها، بخش خصوصی، متولیان بازار، دیپلماسی اقتصاد خارجی چگونه باید در زمینه اشتغال آفرینی کار کنند. وی گفت: این پلتفرم باید...

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به نحوه پوشش دهی خدمات درمانی کرونا توسط سازمان بیمه سلامت درباره هزینه‌های صورت گرفته برای تشخیص و درمان کرونا در استان تهران توضیحاتی ارائه کرد.