شنبه 15 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، نسبت به اینکه میزان رعایت پروتکل‌ها در استان تهران همچنان پایین است، ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری دانا

سید محمد مهدی امیدی گفت: اعتیاد‌های دیجیتالی همان أثار هروئین و کوکائین را روی مغز می‌گذارند! استفاده مداوم و تحت رگبار اطلاعات حافظه کوتاه مدت را تقویت و حافظه بلند مدت را به شدت ضعیف می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: محمدرضا خاتمی در رابطه با بحث برخی جریانات سیاسی برای محاکمه حسن روحانی گفت: چه اشکالی دارد، در یک محاکمه علنی دادگاه برگزار شود و آقای روحانی بتواند حرفهایش را بزند؟!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار تهران از اجرای طرح واکسیناسیون افراد بالای 18 سال از روز سه شنبه (30 شهریور) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که مدیران اداره‌کل هنرهای نمایشی، سیاست یک بام و دو هوا را در باز بودن سالن‌های خصوصی و بسته بودن تالارهای دولتی در پیش گرفته‌اند، ایرج راد از هزینه نشدن بودجه مصوب حمایت از تولید و نرسیدن آن به دست اهالی تئاتر، تاسف می‌خورد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن بازدید از چند مکان فرهنگی‌، تاریخی و ورزشی شهرستان ری، گفت: پیرامون رفع برخی از مشکلات و مسایل آن در مجلس و شورای شهر تصمیماتی صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند بستری کرونا در دو استان آذربایجان غربی و کردستان پس از یک دوره کوتاه کاهش، مجددا افزایشی شده است؛ همچنین شرایط در استان کرمانشاه نیز ناپایدار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«لیونل مسی» پس از به ثمر رساندن سه گل مقابل تیم ملی بولیوی در ورزشگاه «مونومنتال» شهر «بوینوس آیرس»، همچون ابر بهاری اشک شوق ریخت؛ اشکی که چشم تمام مردم آرژانتین را درست همچون اسطوره خیس کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر بخواهیم کل واکسیناسیون تهران را انجام دهیم به 20 میلیون دوز واکسن نیاز داریم و تا روز گذشته 7 میلیون و 125 هزار واکسن در تهران تزریق شده و یعنی ما به 13 میلیون واکسن دیگر برای پوشش کامل دو دوز تهران نیازمندیم.

وب‌گاه الف

استاندار تهران جزئیات اقداماتی که در راستای تسریع روند واکسیناسیون از روز سه شنبه در استان آغاز خواهد شد را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

یک مقام سازمان جهانی بهداشت (WHO) از تعلیق در روند تایید واکسن کرونای تولید روسیه موسوم به "اسپوتینک وی" خبر داد.

خبرگزاری دانا

احمدعلی رمضانی از تزریق 260 هزار واکسن در آمل خبر داد و گفت: 80 هزار نفر دوز اول و دوم را تزریق کردند و مابقی نوبت روزانه دو الی سه هزار نفر واکسن دومشون وارد سامانه می شود و نوبت دهی می شوند.

خبرگزاری دانا

جلسه اورژانسی ستاد مدیریت کرونا در راستای تصمیم گیری وضعیت قرمز استان با توجه به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی با ریاست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر نخست‌وزیری عراق هشت توصیه در رابطه با ورود زائران ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا

هرچند هنوز بسیاری از کشورهای جهان با شیوع گسترده ویروس کرونا مواجه هستند اما به نظر می‌رسد با سرعت یافتن واکسیناسیون، برخی صنایع اقتصادی خود را آماده عبور از بحران کرونا می‌کنند.