شنبه 15 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه در ساخت تجهیزات مدرن به‌ویژه هواپیمای بدون سرنشین و پهپادهای رزمی به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم گفت: در هفته دفاع مقدس بخش قابل توجهی از این تجهیزات رونمایی می‌شود.

خبرگزاری دانا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته، 60 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمانی که در هفته‌های پایانی فصل گذشته، پروژه تشکیل رقابت‌های «سوپرلیگ اروپا» در کمتر از 72 ساعت شکست خورد، از «آندره‌آ آنیلی» رئیس باشگاه یوونتوس سوال شد که آیا از خریدن «کریستیانو رونالدو» در سال 2018 پشیمان است؟ او در پاسخ گفت: «هرگز؛ اگر زمان به عقب برگردد دوباره این کار را انجام می‌دهم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی به چهاردهمین بخش مسابقه مراسم جوایز سینمای آسیا پاسیفیک راه یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور با بیان اینکه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران همواره مبتنی بر مشارکت فعال در سازمانهای بین‌المللی، چندجانبه گرایی و مخالفت با یکجانبه گرایی بر پایه عدالت، همکاری، احترام متقابل و ضرورت ایفای نقش سازنده در مواجهه با چالش‌های بین‌المللی و منطقه‌ای بوده است، گفت: تقویت همکاری‌های دوجانبه به ویژه در عرصه اقتصادی، عامل مهمی در ارتقای نقش راهبردی سازمان همکاری شانگهای در اقتصاد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بند پی در پایان جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز (جمعه) به صورت فوق العاده برگزار شد گفت: ظرف دو هفته اخیر این آمادگی از سوی استانداری تهران و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران اعلام شد که می‌توانیم تمهیداتی را اتخاذ کنیم که میزان واکسیناسیون و مراکز تجمیعی را افزایش دهیم. نهایتا در 24 شهریور ماه معاونت بهداشتی وزارت کشور...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران اعلام کرد: برای برنامه 10 روزه واکسیناسیون افراد بالای 18 سال به هفت میلیون دز واکسن نیازمندیم.

وب‌گاه عصر ایران

دیپلماسی یکی از ابزارهای تامین منافع ملی کشورهاست، ولی دیپلماسی زمانی کارآمد است که همه طرفها در عمل به آن پایبند باشند.

خبرگزاری ایسنا

مهسا میرزاطبیبی می‌گوید مسابقات مهمی پیش روی دوومیدانی است و با توجه به رکوردهایی که در مسابقات مختلف ثبت کرده است، از فدراسیون انتظار حمایت دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تاکنون در قالب 53 محموله وارداتی واکسن کرونا، بیش از 55 میلیون دوز واکسن از طریق گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص شده است.

خبرگزاری مهر

بالاخره بعد از ماه‌ها چشم انتظاری دهه شصتی‌ها، از 22 شهریور نوبت واکسیناسیون این نسل به اصطلاح خودشان «سوخته» شروع شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره تزریق دز یادآور واکسن کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

زالی گفت: اگر بخواهیم کل واکسیناسیون تهران را انجام دهیم به 20 میلیون دوز واکسن نیاز داریم و تا روز گذشته 7 میلیون و 125 هزار واکسن در تهران تزریق شده و یعنی ما به 13 میلیون واکسن دیگر برای پوشش کامل دو دوز تهران نیازمندیم؛ اما برای واکسیناسیون در این 10 روز، 13 میلیون نیاز نداریم بلکه با هفت میلیون دز این کار انجام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

از روز سه شنبه و ظرف 10 روز که این اقدامات شروع خواهد شد، همه افراد هدف، دز اول واکسن را دریافت می کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به فعالیت 210 مرکز واکسیناسیون در استان تهران، بر ضرورت راه اندازی 95 مرکز جدید تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز جمعه طی سخنانی در جمع سران و مقام های شرکت کننده در بیست و یکمین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، افزود: سازمان همکاری شانگهای به خوبی نشان داده که می‌تواند با اتکای به ظرفیتهای اقتصادی، سیاسی، ارزشی و جمعیتی خود به نیروی پیشران چند جانبه گرایی جهانی تبدیل شود واین امر نشان دهنده فراهم بودن بستر شکل دهی...