یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هاشمی گفت: برای خرید اتوبوس از محل طرح ترافیک مبلغی نداریم و محل تأمین اعتبارات خرید اتوبوس از طریق اوراق مشارکت و بودجه شهرداری است.

خبرگزاری میزان

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه تجزیه و تحلیل و بررسی موضوعات مهم سازمانی و نظر سنجی از نکاتی است که در روابط عمومی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: شنیدن صدای مردم و بیمه‌شدگان از طریق کانل روابط عمومی امکان پذیر است و ما از این طریق می‌توانیم عملکردمان را ارزیابی و بر اساس آن گام برداریم.

وب‌گاه الف

دستیاران دراگان اسکوچیچ در فاصله سه روز تا اردوی این تیم در جزیره کیش، بازدیدی از ورزشگاه و محل اقامات تیم ملی به عمل آوردند.

خبرگزاری دانا

شهردار تهران با اشاره به شرایط سخت کرونایی گفت: با شیوع کرونا بیش از 100 میلیارد تومان عدم النفع و کاهش درآمد در حوزه حمل و نقل داشتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: عبدالرضا رحمانی فضلی اعلام کرد که افزایش ساعات رای گیری منع قانونی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه لایحه پلیس اطفال و نوجوانان در 6 فصل تنظیم و به زودی به مجلس ارسال می‌شود، گفت: این لایحه به کاهش آسیب‌ها و بزه‌ها کمک می‌کند و به نوعی جنبه بازدارندگی دارد.

وب‌گاه تابناک

قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر شکل گیری تندباد در خلیج مکزیکو و نگرانیها نسبت به دشوار شدن مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: قطع برق نگرانی هایی را در عرصه بهداشتی و درمانی ایجاد کرده است. برخی دستگاه ها که قیمت گرانی دارند در نوسانات برق دچار مشکل می شوند.

خبرگزاری دانا

ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برتری فنی مقابل چهار حریف پیش‌رو را کافی نیست و باید در همه دقایق مسابقه تمرکز داشته باشیم و از حواشی دوری کنیم.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه براساس برآوردهای اولیه، رشد اقتصادی در 9 ماهه سال 1399 معادل 2.2 درصد بود، تصریح کرد: تولید ناخالص داخلی بدون نفت نیز در این دوره معادل 1.9 درصد رشد داشته که این امر نویدبخش خروج از رکود اقتصادی در سال جاری بوده و پیش‌بینی می‌شود این روند در فصول آتی نیز تداوم یابد.

وب‌گاه الف

استاندار تهران از ارائه پیشنهاد اعمال منع تردد از 12 تا 17 خردادماه سال جاری با هدف کنترل بیماری کووید19 خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور کشورمان با اشاره به روابط رو به رشد تهران - پکن در طول 50 سال گذشته و استقبال از امضای برنامه همکاری جامع ایران و چین برای آینده، روابط دو کشور را راهبردی خواند و ابراز امیداری کرد این روابط و همکاری‌های دو جانبه و منطقه‌ای در همه زمینه‌ها بیش از پیش توسعه یابد.

وب‌گاه فرارو

رییس جمهوری همچنین با قدردانی از کمک‌های چین به کشورمان در مقابله با بیماری کرونا از جمله در زمینه تامین واکسن، ابزار امیدواری کرد با استمرار همکاری‌های دو کشور در این زمینه، برای تامین واکسن مورد نیاز ایران اقدامات لازم تسریع شود.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست اداره کل اسکان حج و عمره می‌گوید: اجاره هتل‌ها و اسکان در هزینه حج اثر بالایی دارد و سطح کیفی هتل‌ها قیمت کاروان را تعیین می‌کند.