یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته 587 مورد جدید ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است.

خبرگزاری ایسنا

موزه هنرهای تجسمی معاصر بانک پاسارگاد بعد از مدتی تعطیلی به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا، از اول خرداد ماه دوباره شروع به فعالیت کرده و بازدید برای همه آزاد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار تهران گفت: 64 مرکز واکسیناسیون در تهران راه‌اندازی شده که تعداد این مراکز به زودی تا 100 مرکز افزایش پیدا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته 587 مورد جدید ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است.

خبرگزاری مهر

معاون اول دادستان تهران گفت: یکی از علل ماندگاری پرونده‌ها در دادسرای جرایم پزشکی تأخیر کمیسیون‌های تخصصی پزشکی قانونی، سازمان نظام پزشکی، گمرک و غیره در پاسخگویی به استعلامات قضائی است.

خبرگزاری ایسنا

حجت‌الاسلام محمدمهدی تسخیری در دیدار سفیر و رایزن فرهنگی اتریش در تهران گفت: گفت‌وگوهای دینی با تکیه بر ارزش‌های مشترک، تأکیدی بر همبستگی ادیان در جهت تعالی و آرامش برای بشریت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه براساس برآورد اولیه، رشد اقتصادی در 9ماه سال 1399 معادل 2.2 درصد بود، گفت: تولید ناخالص داخلی بدون نفت معادل 1.9 درصد رشد داشته که نویدبخش خروج از رکود اقتصادی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصوبات هفتادمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا با محوریت تشریح دستورالعمل‌های بهداشتی انتخابات 28 خرداد، اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات گلستان موفق به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر شدند.

خبرگزاری دانا

مجید احمدی گفت: داوطلبانی که پیش از موعد مقرر قانونی اقدام به برگزاری نشست انتخاباتی و تبلیغاتی داشته باشند امکان رد صلاحیت آنها از طریق موارد قانونی وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا

رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از ارسال 14 بسته کرونایی ایرانی به 14 کشور مقصد صادراتی کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت چند بسیج دانشجویی کشور، همایش 13 دقیقه پیرامون دولت سیزدهم پیرامون برنامه و گفتمان اصلی دولت آینده با حضور چندین تن از کارشناسان و فعالین سیاسی و اجتماعی برگزار شد. محمد جواد خضرایی، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در این نشست گفت: باید در ابتدا راجع به این مسئله صحبت شود که امروزه ما با چه بحرانی مواجه هستیم. انتخابات‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه براساس برآورد اولیه، رشد اقتصادی در 9ماه سال 1399 معادل 2.2 درصد بود، تصریح کرد: تولید ناخالص داخلی بدون نفت نیز معادل 1.9 درصد رشد داشته که نویدبخش خروج از رکود اقتصادی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه چین ابتلای کارکنان آزمایشگاه ویروس شناسی شهر ووهان به نوع جدید ویروس کرونا در سال 2019 را تکذیب کرد.