یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت با بیان اینکه شدیدا نگران شیوع گسترده ویروس هندی و آفریقایی هستم، گفت: مرزهای دریایی باید کنترل شده و نمونه‌گیری از خدمه کشتی‌ها با دقت انجام شود.

خبرگزاری دانا

کندن قبرهای جدید برای دفن فوتی‌های کرونا در گورستان "فورموسا" در شهر سائوپائولو برزیل را می بینید.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کل اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با تاکید بر ضرورت اتخاذ تصمیمات مناسب توسط پارلمان‌های اسلامی برای تحقق آرمان‌های امت اسلامی بر ضرورت حمایت از فلسطین در راستای استمرار مقاومت و همچنین بازسازی زیرساخت‌ها، منازل و تاسیساتی که در جنگ اخیر تخریب شده تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

پایگاه واکسیناسیون کووید 19 خودرویی باغ پرندگان تهران با حضور دکتر زالی به بهره برداری رسید.

خبرگزاری میزان

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در شرایط فعلی مهم ترین دغدغه‌های ما در خصوص وضعیت سلامت کارکنان متروی تهران در اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون پرسنل است

وب‌گاه الف

«همچنان خرید و فروش‌ها در ناصرخسرو به‌راه است و واکسن کرونا آنجا تهیه می‌شود. در حالی که بهتر است مردم بدانند با توجه به شرایط نگهداری واکسن کرونا و زنجیره سرد بعید است که واکسن‌های موجود در ناصرخسرو قابل اعتماد باشند.»

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانا

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه 8 اردوگاه از سوی این سازمان برای درمان معتادان تخصیص داده شده، گفت: بسیج در رابطه با خدمت رسانی به مردم ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال برای جدال با صنعت نفت راهی آبادان شد که تغییر ساعت پرواز این تیم موجب شد ازدحام کمتری برای ملاقات با آبی‌پوشان ایجاد شود. البته مسافرت استقلالی‌ها به آبادان حاشیه‌هایی را نیز به همراه داشته است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم. ورود در نیمه شب کاروان استقلال ساعت 23:57 یکشنبه وارد آبادان شد و سریع فرودگاه را به سمت هتل محل اقامت خود...

خبرگزاری ایسنا

آزمون نهایی مدارس پایه دوازدهم دانش آموزان ناحیه چهار شهر شیراز با رعایت کامل دستور عمل های بهداشتی در حال برگزاری است. همچنین پیش از برگزاری آزمون کلیه کلاس ها و مدارس ضدعفونی می‌شوند. بیش از 35 هزار دانش آموز در مقطع متوسطه دوم، پایه دوازدهم در فارس امتحانات نهایی خود را به صورت حضوری انجام می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شهردار تهران با اشاره به اینکه حوزه حمل و نقل عمومی بیشترین درگیری ارزی را در بودجه شهرداری دارد، گفت: شهرداری در شرایط کرونا توسعه خدمات هوشمند در تهران را در دستور کار داشته است و در حال حاضر اپلیکیشن «تهران من» بیش از 3میلیون نفر کاربر دارد و در اوج بارندگی های سال 98 برای ساکنان مسیر «رود دره ها» پیامک هشدار ارسال شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار تهران گفت: تقصیر ما بود که در زمان اعلام اولویت های واکسیناسیون، سهمیه تاکسیرانی را نگنجاندیم.

خبرگزاری ایسنا

ظهر دوشنبه 3 خرداد نخستین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون همدان افتتاح شد. این نخستین مرکز واکسیناسیون تجمیعی استان همدان است که در این مرکز هشت سایت وجود دارد و از ساعت 7:30 دقیقه تا 19:30 دقیقه فعال است. ظرفیت واکسناسیون روزانه 5000 نفر را در این استان است و تا دیروز 56 هزار نفر در استان همدان واکسینه شدند همچنین این استان به عنوان یکی از پایلوت‌های فاز سوم تحقیقاتی واکسن کرونا انستیتو...