یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد از ایجاد کانون‌های پژوهشی با موضوع شهید، دفاع مقدس و سوم خرداد و همچنین کتابخانه های مجاهدت و ایثار در واحدهای دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری درباره لایحه "پلیس اطفال و نوجوانان"، گفت: این لایحه علیرغم تمامی فراز و نشیب‌ها در کمسیون دولت با اجماع به تصویب رسید که گام بسیار مهمی در جهت احقاق حقوق کودکان، توجه به آسیب‌های احتمالی وارده بر کودکان و لزوم در نظر گرفتن ساز و کار مجزا در مباحث پلیسی و انتظامی برای کودکان است و انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر مجلس شورای اسلامی تشریفات قانونی آن را...

خبرگزاری دانا

در سومین بسته انتخاباتی از حمایت‌ها به نفع آیت الله رئیسی تا تبلیغ یکی از مسئولان استان به عدم شرکت در انتخابات و استقرار یک منطقه شهرداری در مهرشهر بیرجند را می‌خوانید.

خبرگزاری مهر

پس از تهران، مشهد مقدس و شهرکرد قطار افتتاح فروشگاه‌های کتابشهر این هفته در بوشهر توقف خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به تصویب افزایش ساعت برگزاری فرآیند اخذ رای در انتخابات پیش‌رو توسط ستاد ملی کرونا خاطرنشان کرد: درباره زمان برگزاری انتخابات نیز بر اساس پیشنهاد وزارت کشور، ستاد ملی کرونا مصوب کرد که ما یک ساعت زودتر یعنی 7 صبح فرآیند اخذ رای را آغاز کنیم و از آن سمت نیز بر اساس تشخیص وزیر کشور تا ساعت 2 بامداد روز بعد امکان تمدید وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا

در ادامه اجرای طرح واکسیناسیون سراسری بیماری کرونا، تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای 75 سال از روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در تهران نیز آغاز شده است. پیش از این، تزریق واکسن کرونا برای سالمندان بالای 80 سال، کادر درمان، بیماران خاص، سالمندان نگهداری شده در خانه های سالمندان، جانبازان و پاکبانان در مناطق تحت‌پوشش علوم پزشکی تهران انجام شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور بر ضرورت همکاری نزدیک ایران و چین در موضوعات بین‌المللی برای مقابله با جنگ سرد و ائتلاف‌سازی آمریکا و متحدان غربی تاکید کرد.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت در نامه‌ای بلند بالا به محمداسماعیل اکبری، او را از سمت مشاور عالی وزیر برکنار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره چگونگی روند اخذ آرا در انتخابات 28 خرداد گفت: به‌دلیل شیوع کرونا 10 هزار شعبه به شعب اخذ رای اضافه کرده‌ایم.

وب‌گاه الف

با وجود افزایش میزان قطعی‌های برق در سطح کشور این بین خبری از مسئول اصلی این اتفاق، یعنی وزیر نیرو نیست!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی شهردار تهران در نشست خبری امروز خود درباره تغییر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران اظهار داشت: فرنوش نوبخت در طی فعالیتش دوره سختی را مدیریت کرد و متأسفانه درآمد شرکت بهره‌برداری مترو کاهش یافته است. وی افزود: حتی زمانی که دولت تصمیمی در زمینه محدودیت‌های طرح ترافیک نمی‌گذاشت، مسافران مترو نسبت به قبل از کرونا کاهش یافته بود و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز در نشست خبری با اشاره ضرورت توسعه هوشمند صنعت پتروشیمی گفت: در شرایطی که رشد تقاضای سالیانه فرآورده‌های نفتی در دنیا به کمتر از 0.9 درصد رسیده، رشد تقاضای سالیانه محصولات پتروشیمی به مرز 5 درصد رسیده و این علامت مهمی برای لزوم توسعه هر چه بیشتر صنعت پتروشیمی است. وی در ادامه گفت: ما باید با به‌کارگیری...

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تاکید کرد: در برگزاری جشنواره‌ها بیش از پیش باید از ظرفیت نخبگان دانشجویی و فضای مجازی استفاده شود.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: عملیات افتخارآمیز بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد علاوه بر اینکه هیمنه مستکبرین عالم را در هم شکست موجب عزت ملت ایران شد و مقدمه پیشرفت ها و بالندگی های ملت ایران را فراهم کرد.

خبرگزاری میزان

وزیر بهداشت با اشاره به گرفتار شدن گوشه‌هایی از کشور به ویروس هندی و آفریقای جنوبی، گفت: با موشک نقطه‌زن داریم محل‌های تجمع را می‌زنیم و شبانه‌روز در حال رصد هستیم تا آتش دیگری به جان کشور نیافتد؛ نگران استان‌های جنوبی، جنوب غرب و شرق هستیم.

وب‌گاه عصر ایران