پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا برای دعوت مردم به راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا برای دعوت مردم به راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در بیانیه‌ای از عموم مردم ایران اسلامی برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم. انقلابی بزرگ که امام راحل (ره) از آن به انفجار نور یاد کردند. این کاروان و قافله سالارش راه می‌گسلند و منزل‌ها می‌پیمایند و به قله‌ها نزدیک می‌شوند و حاج قاسم‌ها تقدیم انقلاب می‌کنند. انعکاس این نور در غزه نیز طوفان اقصی بپا می‌کند. این بار اطفال و کودکان صغیر به همراه مادران خود به میدان آمده و کربلا را زنده کرده‌اند. فرعونیان بزدل دستپاچه به یاری صهیونیست‌های ترسو شتافتند تا بلکه انعکاس نور انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن را در فلسطین خاموش کنند. یُرِیدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَ اللَهِ بِأَفوَاهِهِم وَاللَهُ مُتِمُ نُورِهِ وَلَو کَرِهَ الکَافِرُونَ.

شگفتا که اکنون نور پروردگار بر دل جوانان و شهروندان غربی و آمریکایی نیز تابیده و آن‌ها هم به میدان آمده‌اند و مشت بر دهان دشمنان فلسطین می‌کوبند!

هم‌اکنون در درون کشور هم میدان‌های نبردی مهیا است تا شهروندان انقلابی و مبارز بتوانند دِین خود را به میهن ادا کرده و شکوه اقتدار و اراده خود را در دفاع از انقلاب به رخ جهانیان بکشانند؛ و شما ای جوانان و پیران و ای مردان و زنان غیرتمند ایرانی که دشمن شب و روز می‌کوشد تا با رسانه‌های شیطانی خود شما دلیران را از صحنه مبارزه به در کند، زره‌ها بر تن کنید و سپرها در دست گیرید تا در این رزم که در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب باشکوهمان و نیز شرکت در انتخابات یازده اسفند ماه جلوه خواهد کرد شرکت کرده و با حضور توفنده و نیز با رأی خود دل ملت را شاد و این نامردمان ضعیف‌کش و داعشی‌های وحشی را از صحنه بیرون کنیم. ای وجدان‌های پاک بدانید که والاترین خدمت حضور در عرصه‌های کارزار چه در 22 بهمن و چه در روز انتخابات است. باید شوری به پا کنیم که پیام وحدت شهیدان بر دل نشیند و در این دو روز احدی در خانه ننشیند.

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا ضمن عرض شادباش فرارسیدن ایام‌الله 22 بهمن به مقام عظمای ولایت و ملت شهید‌پرور ایران، از همه اقشار جامعه انقلابی ایران دعوت می‌نماید تا ضمن مشارکت پر شور در راهپیمایی روز ملی و یوم‌الله 22 بهمن و نیز با حمایت قاطع از رزمندگان فلسطین و غزه مظلوم، مجاهدین جبهه مقاومت در یمن و لبنان و سوریه و عراق و همه حق‌طلبان و آزادی‌خواهان دنیا که صدای رسای ملت فلسطین شدند، و همچنین توصیه اکید به شرکت در انتخابات پیش‌رو که از اوجب واجبات است، نسبت به انجام وظیفه انقلابی خود قیام نمایند.

ما اعضای انجمن اسلامی که سال‌ها برای به دست آوردن دانش بخشی از زندگی خود را در دیار غربت سپری کرده‌ایم، شادی و سربلندی ایرانیان میهن‌دوست و مسلمانان سایر کشورها از یک سو و از سوی دیگر خشم سرکردگان آمریکا از انبوه رأی ملت ایران را بارها تجربه کرده‌ایم. شکر پروردگار عالمیان که شرکت آزادانه در انتخابات برای همه سلیقه‌ها فراهم شده و همه ایرانیان فارغ از نژاد و مذهب می‌توانند در آزادی کامل در تعیین سرنوشت کشور عزیز خویش سهیم شوند. بدخواهان ایران زمین در کمین هستند و وسوسه‌های شیطانی می‌کنند و برای پیاده کردن نقشه‌های شوم خود با رسانه‌های ضد ایرانی در تلاشند تا برخی از هم‌میهنان را در روز انتخابات خانه‌نشین کنند. مبادا که مقدمات برنامه پلیدشان برای تکه‌تکه کردن حرم امن ایران حتی یک قدم به پیش رود!

دریغ است ایران که ویران شود کنام پلنگان و شیران شود.

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دهه فجر

22 بهمن انقلاب اسلامی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا برای دعوت مردم به راهپیمایی 22 بهمن 2