یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

بیمه سلامت

بیمه سلامت

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی کشور می‌گوید: «افغانستانی‌ها به شرط داشتن کارت اقامت می‌توانند تحت پوشش قرار گرفته و از حمایت و مستمری بهزیستی برخوردار شوند. طبق روال استان‌ها مددجویان اتباع را به دفتر توانمندسازی اعلام و این دفتر آنها را به آقای کرم‌زاده معرفی می‌کند تا اسامی‌شان وارد سامانه شده و از مستمری برخوردار شوند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش 35 درصدی تعرفه های پزشکی 1403، با اعتراض گروه ها و انجمن های مختلف پزشکی مواجه شده و به نظر می رسد، با این تفاسیر؛ اعتراضات نسبت به روند رشد تعرفه ها کلید خورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انجمن پزشکان عمومی طی بیانیه‌ای نظر خود را در خصوص نرخ تعرفه پزشکان عمومی در سال 1403 اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد گفت: قیمت کنونی شیرخشک نوزاد در بازار یک سوم نرخ واقعی است و با نرخ شیرخشک جهانی اختلاف معناداری دارد که همین امر علت اصلی قاچاق محسوب می‌شود.

وب‌گاه الف

استاد دانشگاه تربیت مدرس با ارزشمند خواندن اقدامات و فعالیت های دولت گفت: دولت به دنبال انجام کارهای بزرگ و توسعه هرچه بیشتر زیرساخت های کشور به خصوص در حوزه های اقتصادی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن دیابت ایران می‌گوید: نه تنها حدود 30 درصد ایرانی‌ها به یکی از انواع دیابت مبتلا هستند، بلکه سن این بیماری هم در کشور پایین آمده و به دوره دبیرستان و راهنمایی رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انجمن دیابت ایران می‌گوید: نه تنها حدود 30 درصد ایرانی‌ها به یکی از انواع دیابت مبتلا هستند، بلکه سن این بیماری هم در کشور پایین آمده و به دوره دبیرستان و راهنمایی رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب موضوع حجاب را از جنبه‌های فقهی، قانونی و ملاحظات جانبی در خور توجه دانستند و افزودند: از لحاظ شرعی، حجاب حکم مسلم شرعی است و پوشاندن بدن برای زنان غیر از صورت و دو کف دست واجب شرعی و غیرقابل صرف‌نظر کردن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار سران قوا، جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام و چهره‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، ظرفیت‌های طبیعی و انسانی کشور را برای تحقق انتظارات بجای مردم، مناسب خواندند و با ضروری خواندن تشکیل یک گروه زبده صاحب فکر برای مشخص کردن راه‌های مشارکت همه مردم در تحقق شعار سال، افزودند: هر تلاشی برای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس انجمن دیابت ایران می‌گوید: «نه‌تنها حدود 30 درصد ایرانی‌ها به یکی از انواع دیابت مبتلا هستند، بلکه سن این بیماری هم در کشور پایین آمده و به دوره دبیرستان و راهنمایی رسیده است.» رئیس انجمن دیابت ایران می‌گوید: «نه‌تنها حدود 30 درصد ایرانی‌ها به یکی از انواع دیابت مبتلا هستند، بلکه سن این بیماری هم در کشور پایین آمده و به دوره دبیرستان و راهنمایی رسیده است.» به گزارش عرشه آنلاین، بیش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در دیدار نوروزی با کارکنان، مدیران و معاونان وزارت بهداشت و سازمان‌های تابعه، ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌های یکساله مجموعه وزارت بهداشت در راه خدمت رسانی به مردم، تصریح کرد: سال 1403 با دو بهار آغاز شد، بهار طبیعت و بهار دل‌ها. امیدوارم همانطور که بهار طبیعت باعث تحول و شکوفایی جهان می‌شود، خداوند متعال ما را یاری دهد تا...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در تعطیلات نوروزی بخش اورژانس و درمان به صورت 100 درصدی فعال بود و بیش از 4 میلیون ویزیت و 150 هزار عمل جراحی انجام شد.

وب‌گاه فرارو

دکتر بهرام عین‌اللهی با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز وزارت بهداشت محسوب می‌شود، افزود: مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی باید با یکدیگر هماهنگ و همدل باشند و در جهت خدمت به مردم کار کنند؛ چرا که برنامه‌های مهم وزارت بهداشت از جمله سلامت خانواده و جوانی جمعیت جز با هماهنگی و انسجام در مجموعه نظام سلامت کشور، حاصل نمی‌شود.