جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه 55 آنلاین

مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین در واکنش به بیانیه سه کشور اروپایی عضو برجام گفت: گستاخانه است. این ایران نبود که توافق را زیر پا گذاشت و از آن خارج شد. تروئیکای اروپا فرمانبردار سیاست های هر کسی هستند که به کاخ سفید می رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های لهستان و ایتالیا با شکست حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی و کسب ششمین برد متوالی خود به دیدار نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان راه یافتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال اتلتیکو مادرید توانست میهمانش را با چهار گل در هم بکوبد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دیدار تیم‌های کادیز و بارسلونا در رقابت‌های لالیگای اسپانیا در دقیقه 82 به‌دلیل حمله قلبی یکی از تماشاگران متوقف شد.

وب‌گاه گسترش

تارنمای ان بی سی نیوز نوشت: طبق آمار دفتر اسکان پناهندگان در آمریکا بیش از 230 کودک مهاجر افغان در آمریکا تنها هستند و خانواده های آنها اعم از والدین یا سرپرست آنها در افغانستان بسر می‌برند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پورتو در شب گلزنی ستاره ایرانی خود توانست چاوز را در هم بکوبد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همه ما مطالبی را از سختی و ترسناک بودن زمان جان دادن شنیده‌ایم و اینکه هر فردی توان مقابله با آن را ندارد. اما واقعاً ما انسان‌ها چطور جان به جان آفرین تسلیم می‌کنیم و در آن لحظه چه چیزهایی را قرار است ببینیم؟

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحلیلگران معتقدند که پس از تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران و سیگنال‌های ضد و نقیض برجامی، انتظارات صعودی بار دیگر در بازار تهران تقویت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکثریت تحلیل‌گران روزهای خوبی برای طلا در هفته آتی پیش‌بینی می‌کنند.

وب‌گاه الف

کربلا این شهر که نامش والاست کارش هم بالا گرفته در دنیای معاصر؛ در 10 روز میزبان بیش از 20 میلیون نفر است و از این نظر بالاتر است از شهرهای توریستی مشهور دنیا یعنی لندن و پاریس و رُم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با انتقاد از بیانیه روز شنبه سه کشور اروپایی درباره ایران، صدور این بیانیه در شرایط کنونی مذاکرات هسته ای را اقدامی "بی موقع" توصیف کرد.