جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شکایت توییتر علیه ایلان ماسک بر این مبنا بود که او در حالی‌که تلاش کرده از معامله خارج شود، به لحاظ قانونی حق این کار را ندارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس تحقیقات جدیدی که روی اسکلت یک دایناسور گردن دراز کشف شده در سال 1922 در آلمان انجام شد، هویت این دایناسور مشخص شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: بررسی، تمدید و صدور مجوز فعالیت واحدهای تجاری، صنعتی و معدنی با استقرار دولت سیزدهم تسهیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سال‌هاست چشم طمع زمین خواران، انزلی را گرفته و به روش‌های مختلف قصد دارند که زمین‌هایشان را به تالاب نزدیک کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میلیاردرها به جای پرداختن به مشکلات جامعه، در صدد راهی برای جدا کردن خود از بقیه افراد و جان سالم به در بردن از خطراتی نظیر تغییرات اقلیمی، مهاجرت گسترده، بیماری‌های همه‌گیر جهانی و کاهش منابع هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برخی سران کشورهای عربی در واکنش به مرگ ملکه انگلیس با اعلام عزای عمومی در کشورشان در تملق و چاپلوسی از هم پیشی گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی والیبال کشورمان با کسب رتبه سیزدهم به حضور خود در رقابت های قهرمانی مردان جهان پایان داد و همین فرصت خوبی را ایجاد کرد تا نکات مهم در مورد کادر فنی و بازیکنان مورد بررسی دقیق و جدی قرار بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با مرگ الیزابت دوم، درخواست استقلال پیدا کردن از سلطنت انگلیس در عرصه سیاست استرالیا مطرح شده است.

وب‌گاه الف

سایت انگلیسی HITC در گزارشی به معرفی 5 بازیکن خطرناک تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرارت های گروهک تروریستی منافقین و حامیان آن تمامی ندارد و این بار البته رنگ و بویی مجازی به خود گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردی که از 4 زن با شگرد مهاجرت به کشورهای اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج به ارزش 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محصولات جدید اپل به مذاق خیلی‌ها از جمله دختر استیو جابز خوش نیامد، اما به باور بسیاری دیگر، این تولیدات تازه چیزهای زیادی برای هیجان‌زده شدن دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ژاکت آلدرین، فضانورد ماه، با قیمت 2.8 میلیون دلار برابر با رقم افسانه ای 84 میلیارد تومان در یک حراجی فروخته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس فوتبال گفت: حضور کی روش را از لحاظ فنی در تیم ملی فوتبال کشورمان را مثبت می بینم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز گذشته خبری مبنی بر انتصاب علی لاریجانی به عنوان رئیس هیئت عالی حل اختلاف بین قوا منتشر شد که تأیید یا تکذیب رسمی با خود نداشت و تماس‌های «شرق» هم با نزدیکان علی لاریجانی منتج به پاسخ قطعی نشد. هرچند با گسترش خبر، گمانه‌زنی‌ها برای صحت و سقم آن بالا گرفت و در نهایت نیز رسما تأیید یا تکذیب نشد.

وب‌گاه تابناک

بررسی خستگی‌ها و دشواری‌های زائران اربعین حسینی، بیانیه تروئیکای اروپایی درباره برنامه جامع اقدام مشترک و مخالفت با مواضع ایران، شیوع طلاق صوری، برگ برنده یا کارت قرمز دموکرات‌ها، زخم خشکسالی به 80 درصد ایران، چگونه می‌توان مذاکرات احیای برجام را از بن‌بست کنونی خارج کرد؟، صادرات خودروی داخلی؟!، مقاومت برنجکاران در برابر دلالان و دریاچه‌ای اسیر سوء مدیریت از مواردی است که موضوع گزارش‌های...