جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصرف دو ماده لیموترش و زردچوبه به شکل ترکیب، یکی از ساده ترین و مکررترین راه ها برای کاهش وزن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا بر سوابق پرداختی ها، یارانه نقدی یکشنبه 20 شهریور 1401، به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. این در حالی است که بیست و هفتمین قسط وام یک میلیون تومانی کرونا به مبلغ 35 هزار و 100 تومان از سرجمع یارانه خانوار کسر خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در نظرسنجی وال استریت سایت کیتکو از میان 16 تحلیل گرا شرکت کننده 56 درصد هفته آینده را صعودی پیش بینی کرده اند در حالی که فقط 13 درصد باور داشتند که طلا نزولی خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه بی‌اعتمادی به بورس میراث دولت قبل است و و بازار از آن رنج می‌برد، گفت: بار دیگر اعتماد از دست رفته به بورس باز می‌گردد و بازار سهام می‌تواند به جایگاه اصلی خود دست یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اجداد ملکه انگلیس یک عده پادشاه و دوک و ارل بودند. این لیست چقدر می‌تواند شامل نام یک پیامبر مقدس نیز باشد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشورهای اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از 4 زن به مبلغ 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و ناپدید شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گفت: روزنامه دیلی میل انگلیس با انتشار تصویری از یک ابر نوشت؛ لحظه شگفت‌انگیز ابری شبیه ملکه الیزابت تنها چند ساعت پس از مرگ او بر فراز شهر لندن تشکیل شده است!

خبرگزاری مهر

دومین روز از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز با مصاف مدعیان چهار وزن دوم در صربستان پیگیری می‌شود که طی آن نمایندگان کشورمان نیز به میدان خواهند رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بعید به‌نظر می‌رسد که شاهد سناریوی بدبینانه‌ای باشیم که ضمن آن غربی‌ها قید هرگونه توافق با ایران را بزنند و شورای حکام پرونده هسته‌ای ایران را به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غذاهای فرآوری شده به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیش از حد خوش طعم بوده و به نوعی مهندسی شده‌اند که تا حد امکان اعتیادآور باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت دیدار‌های تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال اعلام شد

وب‌گاه فرارو

تیم ملی از ساعت 20 روز جمعه یک مهر ماه با اروگوئه و از ساعت 18 روز سه‌شنبه 5 مهر با سنگال دیدار خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس تهران از اعمال برخی ممنوعیت ها و محدودیت های جدید برای آرایشگرها و سالن های زیبایی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم 11 هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ممنوعیت واردات خودرو و نبود نظارت در بازار باعث شده قیمت محصولات شرکت‌های مونتاژکار با بازار کشور‌های دیگر اختلاف چند برابری داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی ارسلان کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل صربستان در وزن 72 کیلوگرم حریف اوکراینی خود را شکست داد.