جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین تاکید کرد: ایرانی ها از اروپایی ها و آمریکایی ها انتظار دارند که موضع‌شان را تغییر دهند. اروپایی ها مشکلی با رسیدن به توافق ندارند اما مشکل اصلی بایدن ضعیف است.

وب‌گاه فرارو

پرواضح است که همکاری با کی‌روش و یادگیری از او می‌تواند برای مربی جوان و آینده‌داری مانند جواد نکونام مفید باشد. از طرفی، حضور در جام جهانی به‌عنوان مربی هم می‌تواند به قدر کافی وسوسه‌کننده باشد؛ ولی آیا این دو مورد، دلیل محکمی است تا جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد، کارش را در لیگ برتر ناتمام بگذارد و به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش راهی جام جهانی شود؟

خبرگزاری دانا

تیم فوتبال پورتو در دیداری حساس با درخشش ستاره ایرانی خود به پیروزی دستی یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم گفت: اظهارات جهانگیری، آدرس غلط دادن به مردم است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور دانشجویان فرصت‌های اعزام به خارج کشور را از موضوعهای مهم دانست و گفت: قبلا برای دانشگاه‌ها سهمیه در نظر می گرفتیم که با رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر دیپلماسی علمی و دانشجویی در حال حاضر آن سهمیه برداشته شده و محدودیتی برای اعزام نداریم.

وب‌گاه فرارو

تیم پرسپولیس در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال به صدر جدول بازگشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این وبسایت در گزارشی با عنوان «تداوم سنت به هر قیمت» نوشت: سرانجام پسر 73 ساله ملکه الیزابت با لقب «چارلز سوم» به پادشاهی رسید. وی که در سه سالگی ولیعهد شده بود، نزدیک به هفتاد سال در این مقام باقی ماند. شایعاتی در مورد صرف نظر کردن وی از سلطنت شنیده می‌شد. اما وی بعد از ادای سوگند، آمادگی خود را برای «وظایف و مسئولیت‌های سنگین» اعلام کرد. صبح روز...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اگر زائر پیاده حرم اباعبدالله در ایام اربعین هستید، می‌توانید در این گزارش با محل استقرار تیم‌ها و مراکز درمانی هلال احمر در مسیر پیاده روی آشنا شوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارلوس کی‌روش پس از دو تجربه کوتاه‌مدت در کلمبیا و مصر بار دیگر به ایران برگشته تا هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. او در فاصله دو ماه تا جام جهانی کار سختی برای بهبود اوضاع تیم ملی ایران دارد. در این یادداشت پنج اولویت کی‌روش در مدت کم باقیمانده پرداخته شد.

وب‌گاه فرارو

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه در این بازی که در هیچ زمان دیگری به رختکن داوران نرفته‌ام.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با مرگ ملکه انگلیس، جامه‌درانی طیف عزادار او از وهابیون و سلطنت‌طلبان تا بهائیان و غربگرایان برای این ملکه جنایتکار، چهره واقعی دشمنان ملت ایران را بیش از پیش آشکار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدحسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در این نشست از راه‌حل پیشنهادی خود برای خروج از وضع موجود گفت و افزود که «تن‌ها راه، اصلاحات است؛ نه اصلاحاتی که اصلاح‌طلبان بیایند، بلکه اصلاحاتی که کشور در مسیر بهبود و مناسب‌تری بیفتد که یکی از این مسیرها هم در سیاست می‌تواند متنوع کردن هیئت حاکمه باشد... راه‌حل فقط اصلاحات است، نه فروپاشی، نه انقلاب و نه رفتن به سمت سیستمی بسته‌تر.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری قدیمی از خط تولید پیکان را در ادامه مشاهده می کنید.