جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه تابناک

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: رشد اقتصادی کشور از 4 دهم درصد به بیش از 4 درصد رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وادیم زیمین یکی از محافظان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و حامل کیف رمز بمب های اتمی ترور شد و حال وخیمی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش ها می گویند وادیم زیمین، 53 ساله، در بخش مراقبت های ویژه بوده و حال وی وخیم است. او کیف کنترل های هسته ای همیشه رئیس جمهور روسیه را همراهی می کند.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که مذاکرات وین در آینده نزدیک از سر گرفته شود و افزود: ایران برای رسیدن به توافق قوی، خوب و پایدار جدی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: جلسه کمیساران مشترک آب هیرمند، بین ایران و افغانستان به علت ارائه نشدن آمار کامل و دقیق از طرف هیئت مذاکره کننده افغانستانی با اعتراض کشورمان روبرو شد.

وب‌گاه فرارو

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز (پنجشنبه) تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال را منتشر کرد که براساس آن تیم ملی ایران با دو پله سقوط و 1558 امتیاز در جایگاه بیست‌و‌سوم جهان قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: نوروزی گفت: زمان انتخابات کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مهر ماه هر سال است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش بر این است که نظام رتبه‌بندی زودتر اجرایی شود، از فرهنگیان بخاطر تاخیر در اجرای این طرح، عذرخواهی و تاکید کرد که معلمان با علم، مباحث رتبه‌بندی را دنبال کنند و به مطالب فضای مجازی اکتفا نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور در جمع خانواده شهدای محله جوادیه بجنورد با تأکید بر جایگاه رفیع خانواده معظم شهدا در جامعه، گفت: هر کسی در هر جایگاه که قرار دارد، باید حرمت خون شهدا را حفظ کند.

وب‌گاه عصر ایران

توان موشکی و دفاعی ایران، نه متعلق به این دولت و آن دولت و نه حتی این حکومت و آن حکومت است، بلکه از آن ملت ایران است کما این که تسلیحات و تجهیزات نظامی به جای مانده از حکومت پهلوی نیز متعلق به ملت ایران بود و در دفاع مقدس به کار دفاع از کشور آمد. کشوری که در خاورمیانه همیشه بحرانی است، چاره ای جز توانمندسازی دفاعی ندارد و این، یک خط قرمز ملی و استراتژیک است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش بر این است که نظام رتبه‌بندی زودتر اجرایی شود، از فرهنگیان بخاطر تاخیر در اجرای این طرح، عذرخواهی و تاکید کرد که معلمان با علم، مباحث رتبه‌بندی را دنبال کنند و به مطالب فضای مجازی اکتفا نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فوتبالیست جوان به کمک یک هکر لژیونر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه روسیه گفت: می‌خواستم اعلام کنم که پروژه نیروگاه اتمی بوشهر در حال تکمیل شدن است و تجهیز آن با وام فدراسیون روسیه در حال انجام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل در حاشیه بازدید از موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی از طرح های پژوهشی کوتاه مدت سیاستی که از سوی وزارت علوم به موسسه ارجاء شده بود رونمایی کرد. عناوین این شش طرح پژوهشی عبارتند از: راهکارهای جذب نخبگان علمی با تاکید بر مهاجرت معکوس نخبگان، واکاوی و تبیین شیوه های افزایش سهم مهارت در نظام آموزش عالی کشور، خلائهای قانون مالکیت...

خبرگزاری مهر

ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در اولین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات جهانی برابر برزیل قهرمان جهان تن به شکست دادند.