جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام رنکینگ تازه فیفا، تیم ایران باوجود یک رتبه سقوط در رده بندی جهانی، همچان صدرنشین قاره آسیا باقی ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید احتمال مربیگری در تیم پاری سن ژرمن را رد نکرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت آب و هوای استان‌های کشور طی روزهای آتی از افزایش تدریجی دما و گرد و خاک طی روزهای آینده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرامی گفت: هم مجلس و هم سران قوا در تلاش هستند که بحث اجاره بهای مسکن را سریعاً سازمان‌دهی کنند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: رشد اقتصادی کشور از 4 دهم درصد به بیش از 4 درصد رسیده است.

خبرگزاری دانا

افزایش قیمت لوازم خانگی در نگاه نخست شاید به نوعی حمایت از تولیدکنندگان باشد اما دود اصلی این گرانی به چشم مصرف کننده‌ای می‌رود که مجبورند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت بسیار بالا خریداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی های اخیر حاکی از آن است که ارز فیات روسیه، روبل، بهترین ارز در سراسر جهان در هفته‌های اخیر بوده است و مقالات توضیح می‌دهند که اقتصاددانان آمریکایی از این روند گیج شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان دراگان اسکوچیچ در جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان با یک پله سقوط در جایگاه بیست‌و‌سوم جهان قرار گرفتند.

خبرگزاری دانا

با اهتمام دستگاه های سلامت استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی، روز گذشته خبر مسرت بخش روز بدون کرونا در استان ثبت شد خالی از لطف نیست که نقادان این رویکرد مثبت را ببینند و تحسین کنند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید احتمال مربیگری در تیم پاری سن ژرمن را رد نکرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معاون استاندار باتمان در ترکیه در نشستی مشترک بر توسعه مناسبات، تقویت تعامل و برگزاری برنامه های مشترک از جمله رالی های خانوادگی و فرهنگی در مسیر شهرهای ایران و باتمان در ترکیه تأکید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان گفت: اگر آمریکا واقع بینانه برخورد می کرد، پیش از هر مقطع دیگری به توافق نزدیک بودیم اما آمریکایی ها مسائل جدیدی مطرح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: کارهای برنامه هفتم انجام می‌شود و دولت و مجلس فعالند و این دولت برخلاف دولت قبل که معتقد به نوشتن برنامه و حاضر به تکمیل و ارائه برنامه نبود، برنامه را قبول دارد و سند تحول می تواند دستمایه‌ای برای این کار باشد و باید برنامه‌ای بنویسیم که بعدا به آن عمل کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی هندبال ساحلی ایران در ادامه مسابقات قهرمانی جهان برابر برزیل تن به شکست داد.

خبرگزاری دانا

ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران مقابل قهرمان جهان تن به شکست دادند.