جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که ملاقات خوبی با لاوروف داشته است و ابراز امیدواری کرد که مذاکرات وین در آینده نزدیک از سر گرفته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیرا رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از خطر انتقال بیماری هاری با افزایش جمعیت سگ‌های ولگرد در این شهرستان خبر داد و غذا دادن غیر اصولی به سگ‌های ولگرد را یکی از راه‌های خطر انتقال بیماری‌های مشترک بین این حیوان و انسان عنوان کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره ژاپن این روزها با نمایش های خیره کننده خود بر سر زبان ها افتاده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده مرزبانی فراجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن و 500 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیفا از آخرین رده بندی فوتبال در تاریخ 2 تیر ماه رونمایی کرد که با توجه به آن تیم ملی فوتبال کشورمان در رده بیست و سوم دنیا ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید حاضر به رد احتمال مربیگری‌اش در تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زلزله ای به بزرگی 6.1 ریشتر بامداد روز گذشته (چهارشنبه) مناطقی از جنوب شرق افغانستان همچنین بخش‌هایی از پاکستان را لرزاند که در پی آن هزاران تن کشته و زخمی شدند.

وب‌گاه گسترش

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در ادامه مسابقات قهرمانی جهان برابر برزیل تن به شکست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پیشین بانک مرکزی از انتشار «متن جعلی» از قول وی و برجسته سازی آن در رسانه ها انتقاد کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رنکینگ فیفا، 2 پله سقوط کرد اما همچنان در رتبه اول آسیا قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور در جمع اقشار مختلف مردم خراسان شمالی گفت: در سفرهای استانی مسائل را از نزدیک بررسی می‌کنیم. البته می‌شود به صورت تصویری و به صورت تریبونی مسائل و مشکلات را بررسی کرد اما شنیدن کی بود مانند دیدن؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان گفت: با توجه به مهار ویروس کرونا در کل جهان، نشست مشترک سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان استرالیایی پروتئینی در سم دو مار کشف کردند که می تواند فرآیند لخته شدن خون و درمان زخم را تسریع کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین با طرح این ادعا که حملات گسترده هوایی و توپخانه‌ای موسکو با هدف تخریب کل منطقه دونباس صورت گرفته است، از همپیمانان اوکراین خواست که به ارسال تسلیحات سنگین برای مقابله با روسیه در میدان نبرد سرعت بخشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در بین اقشار مختلف مردم بجنورد، اظهار کرد: استان خراسان شمالی مردمانی بسیار با بصیرت، با احساس مسوولیت و خونگرم دارد و روحیه پذیرایی از زائران امام رضا (ع) را در طول تاریخ تجربه کرده اند. رئیس جمهور افزود: مردم خراسان شمالی با گویش های ترک، فارس، ترکمن، تات و فارس در کنار یکدیگر با وحدت زندگی می کنند و مردم این...