جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان در نخستین دیدار خود در دور دوم پیکارهای جهانی برابر برزیل شکست خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرزند ایلان ماسک نام کامل «ویویان جنا ویلسون» را برای خود برگزیده و می‌خواهد از این پس به عنوان یک دختر و تحت نام خانوادگی مادرش، جاستین ویلسون شناخته شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: تیم ایران بازیکنانی دارد که آنها را تا به حال ندیدم و فرصتی است که این بازیکنان را بشناسیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک متخصص بیماریهای عفونی اسهال شدید را مهمترین علامت بیماری وبا عنوان کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا آموزش های حضوری به مدت حدود دو سال بود تعطیل شد که همین موضوع عاملی برای کاهش فروش در این حوزه بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در بازدید از پتروشیمی خراسان شمالی تأکید کرد: با استقلال اقتصادی و تولید عالی، دیگر دست کشور جلوی بیگانگان دراز نخواهد بود و در مقابل تکانه‌های اقتصادی مقاوم هستیم.

خبرگزاری دانا

چهار ورزشکار کشورمان کار خود را در رقابت های فیدر اسلوونی از امروز (پنج شنبه) آغاز خواهند کرد و به مصاف حریفان می روند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرارداد دستیاران ایرانی اسکوچیچ را تمدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا خبرگزاری وابسته به دولت در گزارشی نوشت قیمت هر شانه تخم‌مرغ 30 تایی در بازار همچنان حدود 70 تا 75 هزار تومان و کمتر از نرخ مصوب به فروش می‌رسد، این در حالی است که برخی رسانه‌ها قیمت تخم‌مرغ را شانه‌ای 97 هزار تومان اعلام می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکن سابق استقلال که این فصل در هند توپ می زد دوست دارد در بار دیگر در لیگ برتر ایران به فوتبالش ادامه دهد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با بیان این که بازی سختی مقابل ایران خواهند داشت، گفت: این تیم بازیکنانی دارد که آن‌ها را تا به حال ندیدم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

الاهلی در نخستین گام با شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی پیشین الریان قرارداد امضا کرد. هنوز معلوم نیست که این بازیکن جایگزین کدام بازیکن خارجی الاهلی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مستند «نزدیک‌ترین به خورشید» حول رابطه کیم و هیون می‌چرخد. این مستند به جزئیات مشارکت کیم در درمان قلب مربی‌اش بین سال‌های 2017 تا 2021 می‌پردازد، کیم از سال 2011 رهبر کره شمالی و از سال 2012 رهبر حزب کارگران کره است.