جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه عصر ایران

وزیر امور خارجه روسیه روز گذشته به تهران سفر کرده و عصر روز گذشته با سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران دیدار و رایزنی کرد.

خبرگزاری مهر

قم - معاون رئیس جمهور گفت: افزایش یارانه موجب اصلاح ضریب جینی و کم شدن فاصله طبقاتی شده و با آزاد شدن قیمت ها، دولت خود را از چرخه اقتصاد بیرون می کشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وام ضروری بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی تا پیش از این 12 میلیون تومان تعیین شده بود که از دیروز این مبلغ به 15 میلیون تومان افزایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده بندی فیفا 2 پله سقوط کرد.

وب‌گاه عصر ایران

زمانی که در دولت کار را آغاز کردیم با 480 هزار میلیارد تومان کسری بودجه روبرو بودیم.

وب‌گاه گسترش

درحالی که گفته می شد دو مهاجم برزیلی در لیست خرید یحیی گل محمدی هستند شنیدیم یک فوروارد آفریقایی هم به او معرفی شده است.

خبرگزاری دانا

یک کارشناس امور بین‌الملل گفت: ایران قطعاً گام‌های تلافی‌جویانه علیه قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برخواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امورخارجه کشورمان در نشست خبری با وزیر خارجه روسیه گفت: امیدوار هستیم با واقع‌بینی طرف آمریکایی بتوانیم در آینده نزدیک به نقطه نهایی توافق برسیم.

خبرگزاری دانا

نمایندگان و مردم انتقادات زیادی را به وضعیت اقتصادی موجود دارند و از دولت سیزدهم می‌خواهند که تغییراتی را در کابیته ایجاد کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس جمهور در جمع اقشار مختلف مردم خراسان شمالی گفت: در سفرهای استانی مسائل را از نزدیک بررسی می‌کنیم. البته می‌شود به صورت تصویری و به صورت تریبونی مسائل و مشکلات را بررسی کرد اما شنیدن کی بود مانند دیدن؟

خبرگزاری دانا

معتمدی گفت: طرح مدرسه تابستان با دو فعالیت جبران و تثبیت یادگیری و طرح یادگیری عمیق و مطالعه دقیق اجرا می شود.

خبرگزاری مهر

شیراز - وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت در راستای عدالت آموزشی و توسعه زیرساخت‌های مدارس کشور 8 هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین با طرح این ادعا که حملات گسترده هوایی و توپخانه‌ای موسکو با هدف تخریب کل منطقه دونباس صورت گرفته است، از همپیمانان اوکراین خواست که به ارسال تسلیحات سنگین برای مقابله با روسیه در میدان نبرد سرعت بخشند. بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، «اولکسی آرستوویچ» مشاور زلنسکی تصریح کرد که نبرد برای شهر‌های دوقلوی «سورودونتسک»...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد اسلامی گفت: ایران طبق ضوابط آژانس بین المللی انرژی اتمی عمل می‌کند و هیچ یک از اقدامات ایران بدون رعایت نظامات نیست

وب‌گاه گسترش

تیم ملی فوتبال ایران با 1558.64 امتیاز و با 2 پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین ماه مارس در رتبه 23 جهان قرار گرفت.