جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه عصر ایران

اوایل ماه ژوئن، گروه "اتحاد علیه ایران هسته ای" UANI اعلام کرد که چین از زمان روی کار آمدن جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، 22 میلیارد دلار نفت خام از ایران خریداری کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

پیشکسوت استقلال می گوید که اگر ساپینتو استقلال را قهرمان کند، آن زمان دیگر کسی به رکوردها اهمیتی نمی دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: باشگاه استقلال برای جذب وینگر ایرانی تیم فوتبال سانتاکلارای پرتغال دست به کار شد.

خبرگزاری دانا

موسی خلیلی با اشاره به اشتغالزایی 60 هزار نفره برداشت تمشک جنگلی در مدت دو ماه در منطقه شرق مازندران، گفت: سالانه هزار تن تمشک جنگلی در شهرستان نکا برداشت می‌شود که درآمدزایی به وجود آمده از طریق برداشت تمشک جنگلی برای استان مازندران، مبلغی بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون دلار می‌باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رویترز اعلام کرده تسلا قصد دارد بیشتر تولیدات خود را در کارخانه شانگهای در دو هفته اول جولای به حالت تعلیق درآورد تا سایت کاری را ارتقاء دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین امیرعبداللهیان از وزیر خارجه روسیه در محل وزارت امورخارجه استقبال کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران 27 هزار و 720 تومان است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

استارت بیمه، برای هنرمندان و فعالان صنایع دستی از سال 88 خورده است ولی متاسفانه بسیاری از این فعالان هنوز پشت درهای بسته مانده اند و نگران آینده خود هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های غربی خبر دادند که تعدادی از زنان فرانسوی دو وزیر تازه کار دولت این کشور را به تجاوز و آزار جنسی متهم کردند. بنا بر گزارش رویترز و خبرگزاری فرانسه، خانم «چریسولا زاچاروپولو» وزیر امور توسعه فرانسه به همراه آقای «دیمین ایبد» وزیر «همبستگی و مسائل مرتبط با معلولان» توسط برخی از زنان به آزار جنسی و تجاوز متهم شده‌اند. طبق این گزارش‌ها،...

خبرگزاری تسنیم

باشگاه استقلال برای جذب وینگر ایرانی تیم فوتبال سانتاکلارای پرتغال دست به کار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت فروش دلار آمریکا امروز در صرافی بانک ملی ایران در مقایسه با نرخ اعلام شده در روز گذشته، 27,720 (بیست و هفت هزار و هفتصد و بیست تومان) اعلام شد.