جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیرامورخارجه کشورمان گفت: در هر تماسی که با لاوروف داشته‌ام، طرف روس تاکید دارد که اگر به نقطه توافق برسید، روسیه از آن حمایت می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته منتخب اطلاعات سنا روز گذشته (چهارشنبه) به اتفاق آراء و با 16 رأی موافق بدون رأی مخالف‌، لایحه مجوز اطلاعات برای سال مالی 2023 (IAA) را به تصویب درآورد تا به این بهانه برای جامعه اطلاعاتی آمریکا مجوز بودجه صادر شود و اختیارات حقوقی و قانونی را در اختیار آن‌ها قرار دهند و نظارت کنگره بر جامعه اطلاعاتی را تقویت کنند.

وب‌گاه الف

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه‌ای اختصاصی به سوالات خبرنگار روزنامه «وچرنی لیست» کرواسی در خصوص مسائل مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین روابط دوجانبه ایران و کرواسی پاسخ داد.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که بازار عراق بی ثبات تر از بازار ایران به نظر می رسد باز هم عده ای ترجیح می دهند عطای تولید در ایران را به لقایش ببخشند. می گویند «سرمایه آینده را بو می کشد» و معمولا هم اشتباه نمی کند.

وب‌گاه الف

کمیته منتخب امور اطلاعاتی سنا طرحی را به بهانه محافظت از آمریکا را تصویب کرده که هدف آن مقابله با کشورهای غیردوست با آمریکا از جمله ایران اعلام شده است.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از جذب سرمربی پرتغالی، حالا مدیریت استقلال دو هدف جذاب نقل‌و‌انتقالاتی را در پیش گرفته که در صورت تحقق آنها، با توجه به اسکواد آبی‌ها از فصل قبل، مدافع عنوان قهرمانی مدعی اول فصل بعد خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

نشریه اکیپ لوگوی خود را به افتخار 50 سالگی زین الدین زیدان عوض کرده؛ مصاحبه ای مفصل با فوق ستاره فوتبال فرانسه.

وب‌گاه الف

رئیس کل بانک مرکزی گفت: اصلاح نظام بانکی با سه محور اصلاح رابطه دولت با بانک مرکزی، اصلاح رابطه بانکها با این بانک و اصلاح رابطه بانکها با مردم آغازشده است.

وب‌گاه عصر ایران

موعظه هفتگی پاپ، خشک شدن طولانی ترین رودخانه ایتالیا، جلسه کمیته بررسی تخلفات ترامپ در کنگره و روز جهانی یوگا

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر کل دفتر حسابرسی مالیاتی گفت: کلیه مبالغ واریزی به دستگاه‌های کارتخوان اصناف، ملاک عمل سازمان امور مالیاتی در محاسبه مالیات مقطوع است. البته، اگر پول به حساب متصل به کارتخوان اصناف واریز شده باشد، در محاسبه مالیات آن‌ها لحاظ نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قطعا بازی سختی مقابل آمریکا که تیم بدون شکست مسابقات است، خواهیم داشت و این مسابقه محک خوبی برای بازیکنان خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

تعرفه دقیقی از میزان هزینه‌های درمان ناباروری در سال‌جاری وجود ندارد، اما براساس تعرفه‌های سال گذشته، این هزینه‌ها از 1.5 میلیون تا 30 میلیون تومان متغیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از پرستاران و کادر درمان مقابل استانداری خراسان شمالی همزمان با سفر رئیس‌جمهور به این استان تجمع کردند

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انجام واکسیناسیون سراسری و کاهش ابتلا و تلفات ناشی از کرونا، افزایش بسیاری از آسیب ها و اختلالات روانی را کنترل کرد.

وب‌گاه گسترش

هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی کشور (iranpenex) افتتاح شد.