جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه ورزش سه

رضا کایالپ فرنگی‌کار سنگین‌وزن ترکیه در جام پلیکونه موفق به کسب مدال طلا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوئیس، فرانسه و آمریکا به عنوان میزبان‌های جام‌های جهانی آینده سوارکاری معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه ساپو دسپورتو پرتغالی در گزارشی مفصل به وضعیت 32 تیم حاضر جام جهانی پرداخت و در خصوص گروه B و تیم ملی کشورمان نیز صحبت کرد. نشریه پرتغالی درباره تیم ملی ایران نوشت: شکست در بازی دوستانه مقابل الجزایر زنگ خطر را به صدا درآورد. این شکست باعث شد تا رابطه اسکوچیچ و بازیکنان ایرانی بد شود. کارلوس کی‌روش نامش بر سر زبان‌ها افتاد و باید ببینیم که چه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وبگاه «سعودی لیکس» اعلام کرد که ولیعهد سعودی در پی اجرای طرحی است که به صهیونیست ها اجازه می دهد در دو شهر مقدس مکه و مدینه املاک خریداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفارت ایران در چین در فضای مجازی نوشت: «نخستین قطار ترانزیتی باری کریدور ترانس - کاسپین از نینگشیای چین حرکت خود را آغاز کرد و عازم ایران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیسی گفت: باید نسبت به تلاش‌هایی که برای گسترش نفوذ ناتو در هر یک از مناطق جهان از جمله در غرب آسیا، قفقاز و آسیای مرکزی صورت می‌گیرد، فعال بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیروز (چهارشنبه، 22 ژوئن)، نمایندگان صهیونیست با طرح اولیه انحلال پارلمان این رژیم به عنوان اولین گام برای برگزاری انتخابات زودهنگام در اراضی اشغالی موافقت کردند. این در حالی بود که «بنیامین نتانیاهو» رهبر مخالفان کابینه فعلی تل‌آویو و نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی، دو شب پیش، ضمن اعلام آمادگی حزبش برای رقابت‌ها انتخاباتی، از شکست کابینه «نفتالی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، از صدور رای محکومیت آمریکا در پرونده حقوقی دعوای برخی خانواده شهدای هسته‌ای علیه دولت، نهادها و مقامات آمریکایی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

یک نشریه انگلیسی درباره گمانه‌زنی‌های صورت گرفته پیرامون آینده کادر فنی تیم ملی کشورمان گزارشی منتشر کرده است.

خبرگزاری دانا

سرپرست ریاست و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ی‌خواهیم صدای مظلومیت‌مان را به گوش جهان برسانیم؛ با توجه به تحریم‌ها نیاز داریم که حداقل در بحث‌های غیرمالی نگاه ویژه‌ای به ایران وجود داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه در یک برنامه تلویزیونی با مردم سخن گفت و به تبیین اقدامات دستگاه قضا در اجرای مأموریت‌ها و تکالیف پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیرامورخارجه کشورمان دقایقی پیش با وزیرخارجه روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیران استقلال با ارسال ایمیل رسمی به باشگاه سانتاکلارا خواهان جذب محبی شده و منتظرند تا باشگاه پرتغالی شرایط انتقال این بازیکن را مشخص کند. این در حالی است که دو باشگاه گل‌گهر و سپاهان هم این بازیکن را می‌خواهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امورخارجه کشورمان در حاشیه مراسم استقبال وزیر خارجه روسیه، با معاون سیاسی وزارت امورخارجه گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روند قیمت طلا و سکه امروز در بازار ریزشی شد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه روسیه پیش از ظهر امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.