جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه ورزش سه

درحالی که قرار بود هادی شکوری روی نیمکت تیم ملی جوانان بشیند این اتفاق رخ نداد.

وب‌گاه عصر ایران

فیلم‌هایی مانند پدرخوانده، تایتانیک، کازابلانکا، درخشش و... را بسیاری از ما هنوز به یاد داریم، اما در این مطلب می‌خواهیم به این فهرستی که دارید، چند فیلم دیگر هم اضافه کنیم که اگر آنها را ندیده‌اید حتما برای تماشایشان وقت بگذارید تا لیست فیلم‌های خاطره‌انگیزتان را پربارتر کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: الان در نقطه ای از مذاکرات وین یا مذاکرات برای لغو تحریم‌ها قرار داریم که بین ما و آمریکایی ها مسائل بایستی به یک نقطه حل و فصل برسد؛ بدلیل اینکه موضوعی که روی میز قرار دارد، لغو تحریم های یکجانبه ایالات متحده آمریکا علیه ایران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کمیته منتخب اطلاعات سنا روز گذشته (چهارشنبه) به اتفاق آراء و با 16 رأی موافق بدون رأی مخالف، لایحه مجوز اطلاعات برای سال مالی 2023 (IAA) را به تصویب درآورد تا به این بهانه برای جامعه اطلاعاتی آمریکا مجوز بودجه صادر شود و اختیارات حقوقی و قانونی را در اختیار آن‌ها قرار دهند و نظارت کنگره بر جامعه اطلاعاتی را تقویت کنند. طبق این گزارش، سناتور...

خبرگزاری مهر

شیراز - وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشرفت نظام تعلیم و تربیت به الگو برداری و اقتباس گری از نظام های دیگر احتیاج ندارد بلکه باید با توجه به آموزه های دینی حرکت کنیم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس جمهور با قدردانی از کادر درمان در دوران کرونا گفت: این قشر زحمتکش در کنار مردم بسیار مجاهدانه از جان و زندگی خود گذشت و در راه سلامت آحاد جامعه تلاش کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست فدراسیون از احتمال برگزاری دو دیدار دوستانه بزرگ در فیفا دی شهریور خبر داد.

خبرگزاری دانا

معاون رئیس جمهور با بیان این که با افزایش یارانه، ضریب جینی اصلاح و فاصله طبقاتی کم شده است، گفت: با آزاد شدن قیمت‌ها، دولت خود را از چرخه اقتصاد بیرون می‌کشد و به نظارت مشغول می شود.

خبرگزاری تسنیم

یک رسانه در اسپانیا ادعا کرد مدیر برنامه‌های ستاره برزیلی تیم پاری‌سن‌ژرمن او را با رقم بسیار پایین‌تر از رقم انتقالش به این تیم، به بارسلونا پیشنهاد داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کابائوا که ظاهرا دارای مناصب پردرآمد و پرنفوذی بود در فاصله سال‌های 2007 تا 2014 میلادی عضو دوما پارلمان روسیه بود. او سمت ریاست هیئت مدیره گروه رسانه ملی بزرگترین شرکت رسانه‌ای روسیه را پذیرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، از صدور رای محکومیت آمریکا در پرونده حقوقی دعوای برخی خانواده شهدای هسته‌ای علیه دولت، نهادها و مقامات آمریکایی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها_ وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نظام رتبه‌بندی فقط شعار بود اما امروز در شرف اجرا است، گفت: بابت تاخیر آن عذرخواهی می‌کنم اما همت دولت و مجلس بر اجرای آن است.

وب‌گاه گسترش

رئیسی گفت: باید نسبت به تلاش‌هایی که برای گسترش نفوذ ناتو در هر یک از مناطق جهان از جمله در غرب آسیا، قفقاز و آسیای مرکزی صورت می‌گیرد، فعال بود.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری تسنیم

معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از صدور رأی محکومیت آمریکا در پرونده حقوقی دعوای برخی خانواده شهدای هسته‌ای علیه دولت، نهادها و مقامات آمریکایی خبر داد.