جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه تابناک

اجتماعی وب‌گاه تابناک

حمله به معلم جوان مقابل مدرسه / خودکشی بعد از سرقت!/ حکم اعدام برای شیطان بوستان مهرگان / زن جوان در آتش شهر معتادش سوخت / شمشیر کشی بچه پولدار ها برای متلک پرانی!/ سرقت گوشی باعث وحشت و سقط جنین شد / ماجرا‌ی تیراندازی پلیس به اشباح شبگرد!/ قصد اولیای‌دم از بخشش قاتل پس از 21 سال

چنانچه در مقام اجرای رای هیئت عمومی ابهامی برای مجریان پیش آید، مرجع صادر کننده رای که همان هیات عمومی است وظیفه و مسئولیت رفع ابهام را خواهد داشت و در چنین حالتی صرفاً با همین مرجع می‌بایست مکاتبه صورت پذیرد.

دانشجویان موظف هستند در زمان ترک خوابگه وسایل برقی موجود در اتاق‌ها را از پریز کشیده و جمع آوری کنند. (به غیر از یخچال). همچنین دانشجویان باید مواد فاسد شدنی را از اتاق‌های خود خارج کنند و لباس‌ها و وسایل شخصی خود را از فضا‌های عمومی خوابگاه جمع آوری و در داخل کمد قرار دهند.

تاکنون 220 هزار فروشگاه در سراسر کشور به این طرح متصل شده‌اند که پرسش‌های متعددی درخصوص زمان واریز مبالغ خرید و تسویه حساب با فروشندگان و... از سوی فروشندگان مطرح شده است؛ سوالاتی که با توجه به اجرای مرحله تازه طرح کالابرگ الکترونیک در قالب طرح فجرانه، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به برخی از مهمترین‌ها و پرتکرارترین‌هایشان پاسخ داده است.

کلیه مستحدثات احداثی قلع و قمع شد و هزار و 850 اصله نهال مثمر پرتقال غرس شد. با نهال کاری صورت گرفته، کل مساحت 10 هکتاری تبدیل به باغ مثمر و اطراف آن هم غیر مثمر شده و به حالت اولیه در آمده است؛ این اقدام نشان از عزم جزم قوه قضاییه در برخورد با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی جنگلی، جلگه‌ای و ملی دارد.

فقط در هفته اخیر، 71 هزار و 133 تماس تلفنی با اورژانس تهران انجام شده که 4 هزار و 145 تماس از نوع مزاحمت‌های تلفنی بوده است و این موضوع جای تاسف دارد. البته با این موضوع خاص و چالش یاد شده به طور خاص برخورد قانونی خواهد شد و همچنین موارد مشابه نیز در حال پیگیری قضایی است.