جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه تابناک

اجتماعی وب‌گاه تابناک

در 24 ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از 75 میلیون و 380 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از 13 هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید -19» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 4622 تن از ایشان وخیم است.

این محموله شب گذشته به تهران رسیده و تحویل مقامات ایران شده است. محموله‌ای که ابتدا قرار بود شامل 1 میلیون دوز واکسن باشد و بعد 139 هزار و 600 دوز دیگر به حجم آن افزوده شد. بدین ترتیب مجموع واکسن وارداتی کشورمان به 112 میلیون و 388 هزار و 206 دوز رسید.

سهم «سینوفارم» از این واردات بالغ بر 89 درصد است و دیگر واکسن‌های وارداتی تقریبا ده درصد واردات واکسن به کشورمان را شامل می‌شوند. این مهم زمانی بهتر خودنمایی می‌کند که بدانیم تقریبا 100 میلیون دوز از مجموع واکسن‌های وارد شده، سینوفارم بوده و سهم دیگر واکسن‌های وارداتی تنها کمی بیش از 11 میلیون دوز است.

آخرین آمار مبتلایان «کووید -19»/ ضربه‌های مرگبار پیرمرد برای قتل همسر / بازداشت پسری که به مادرش هم رحم نکرد!/ قتل مرد باغدار در بروجرد / ضربه‌های مرگبار پیرمرد برای قتل همسر / «جیمز» کلاهبردار دستگیر شد / گذشت بازیکن استقلال از سارقان زورگیر / افعی سیگاری شکار شد / شکار پسربچه‌ها با دوچرخه / تصادف زنجیره‌ای در خیابان رجایی