پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم امروز با کاهش بیش از دو میلیون تومان، در سطح 38 میلیون و 800 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

مدیرعامل بیمه دی با همراهی معاونین شرکت، ضمن حضور در واحدهای ستادی با همکاران دیدار کرد.

مدیرعامل غول نفتی روسیه یعنی شرکت «گازپروم نفت» طی اظهاراتی پیش‌بینی کرد که قیمت نفت در سال جاری میلادی بین 80 تا 100 دلار در هر بشکه معامله شود.

منابع خبری بامداد دوشنبه از موافقت عراق برای ارسال سوخت به غزه و پذیرش مجروحان فلسطینی برای مداوا در این کشور خبر دادند

بانک تجارت با انتشار گزارشی مبسوط، میزان تسهیلات اعطایی به بخش‌های مختلف اقتصاد ایران اسلامی تا پایان اسفندماه 1402 را تشریح کرد.

از 27 دی ماه سال گذشته تا به امروز، در مجموع 2 هزار و 85 کیلوگرم طلا به قیمت حراجی فروخته شده، به گونه‌ای که بیش از هشت هزار میلیارد تومان نقدینگی جمع آوری شده است.

با هدف توسعه محصولات بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، سامانه موبایل بانک مبتنی بر سیستم عامل Android بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.

رویدادهای ژئوپلیتیکی مانند جنگ در اوکراین و غزه و همچنین انتخابات منجر به افزایش حملات سایبری به ایالات متحده می شود.

یک نماینده مجلس گفت: افزایش قیمت ارز و سکه و طلا در کشور زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است. اگر بانک مرکزی ارز ندارد چرا ارزپاشی می‌کند؟ اگر هم ارز دارد دلیل افزایش قیمت ارز چیست؟

سرپرست بانک دی، گروه مالی و شرکت‌های زیرمجموعه را بازوی تحقق برنامه تحول بانک دی در سال 1403 دانست.

مدیرعامل ساپکو در تشریح رویکردها و برنامه‌های سال 1403 این شرکت، ضمن اعلام هدف‌گذاری ارتقای 20 درصدی تامین نسبت به سال گذشته، بر ارتقا و توسعه فرآیندهای مهندسی و تامین قطعات خودرو با رویکرد اقتصادی‌سازی پروژه‌ها و کاهش میزان ارزبری تاکید کرد.

قطر با دادن سفارش جدید برای چارتر ده‌ها کشتی جدید، به حمایت از برنامه‌های توسعه تولید گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) برخاسته تا نفوذ خود در بازار جهانی صادرات ال‌ان‌جی را تقویت کند.

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند افت شاخص کل بورس تهران در اولین روز هفته، بذرپاش: رشد تولید مسکن از منفی به مثبت رسید، نرخ تسعیر ارز شبکه بانکی اعلام شد، نوسان افزایشی دلار در مرکز مبادله و بازار آزاد، سکه از کانال 45 میلیون عقب نشینی کرد و حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال چقدر شد؟ را در بر دارد.

بررسی‌ها از سامانه ETS نشان می‌دهد در تاریخ 28 اسفند 1402، نرخ خرید حواله دلار 40187 و نرخ خرید حواله یورو نیز 43773 تومان بوده است که در مقایسه با سال‌های قبل، افزایش قابل توجهی داشته است.

قیمت دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله، با افزایش اندک نسبت به روز کاری گذشته به ترتیب 43 هزار و 568 تومان و 47 هزار و 234 تومان شد.