شنبه 1 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

به گفته رئیس صندوق بین‌المللی پول، بالاماندن نرخ بهره در آمریکا که با هدف کنترل تورم در این کشور صورت گرفته است می‌تواند برای کشور‌های جهان نگران‌کننده شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ اینکه درصد افزایش کرایه تاکسی و تعرفه پزشکی، جریمه رانندگی و هزینه اینترنت بیش از رشد حقوق کارگران باشد باعث کاهش انگیزه می‌شود.

قیمت جهانی طلا برای اولین‌بار در تاریخ به 2400 دلار رسید و اظهارات مقامات فدرال رزرو باعث افزایش ارزش دلار آمریکا می‌شود که یک باد مخالف برای قیمت طلاست.

ایال اوفر، مالک کشتی تجاری توقیفی در نزدیکی تنگه هرمز از حامیان ثروتمند رژیم صهیونیستی است.

درآمد‌های بانک «سیتی‌گروپ» در سه ماه نخست امسال 27 درصد کاهش یافت.

طی مراسمی که روز شنبه 25 فروردین‌ماه و در ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد، از شرکت بیمه دی به عنوان یکی از فعالین برگزاری نمایشگاه «روایت خدمت و بزرگداشت روز شهید» تقدیر به عمل آمد.

مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو صبح امروز شنبه 25 فروردین ماه1403 برگزار شد.

سازمان بورس اعلام کرده است: با همکاری شرکت‌های بورس و فرابورس به‌صورت پیوسته شرایط بازار و وقایع مرتبط را رصد نموده و در صورت لزوم تصمیمات بعدی را اتخاذ و اعلام خواهد نمود.

در کنار تولیدکنندگان و سازندگان مصنوعات طلا و خرده فروشان طلای آبشده، بانک عامل با تایید بانک مرکزی نیز در صف حراج شمش‌های طلا قرار می‌گیرد تا شانس خود را امتحان کنند. این در حالی است که در حراج قبلی، میانگین قیمت شمش‌های طلای معامله شده 4 میلیارد و 768 میلیون تومان به ثبت رسیده بود.