جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند سبزپوشی بورس در دومین روز هفته، پیش بینی بورس دوشنبه 3 اردیبهشت، حراج بعدی شمش طلا چه روزی است؟ و دریافت نیمی از مالیات‌ها از یک درصد افراد پردرآمد را در بر دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در سفر به استان کرمان، ضمن حضور در گلزار شهدا و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت میدانی از خط تولید مجتمع مس سرچشمه بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای طرح‌های توسعه‌ای قرار گرفت.

امروز مطالبی همچون دلار در کانال 43 هزار تومان گران شد، آیا ریزش‌های بزرگ در طلا شروع شده است؟ | پیش بینی قیمت طلا برای هفته‌ی آینده، پیش بینی بورس | فردا شاخص کل منفی خواهد شد؟، توقف 5 نماد در معاملات فردا، قیمت خودرو 2 اردیبهشت ماه 1403 + عکس، اخبار مهم کدال یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 1403، سهامداران برای خرید این نماد‌ها صف کشیدند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: تحقق شعار سال جاری با عنوان «رشد تولید با مشارکت مردم» در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد و برای این منظور همه ظرفیت‌ها بسیج خواهد شد.

حراج شمش‌های طلا در خیابان وزرا به نوزدهمین مرحله رسید؛ روندی که تا به امروز با حراج 2 هزار و 636 کیلو طلا با حداقل عیار 995 در هزار همراه بوده و قرار است بیستمین مرحله نیز به زودی برگزار شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متاسفانه نرخ گواهی اوراق منتشره توسط دولت اثر منفی شدیدی را بر بازار سرمایه گذاشته است.

قیمت دلار در معاملات امروز با افزایش به 43 هزار و 715 تومان رسید.

شرکت قطعه‌سازی کروز 43 ساله شد و مرور کارنامه این شرکت حکایت از پنج دهه تلاش و سخت کوشی برای ایجاد 14 هزار اشتغال و تولید 58 میلیون قطعه خودرو توسط این قطعه‌ساز بخش خصوصی برای استقلال و خودکفایی دارد.

از تاریخ اول خردادماه 1403 وراث متوفیان 1395.1.1 و بعد از آن می‌توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده‌های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

با عدم رضایت وزیر راه از عملکرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، به زودی تغییرات جدیدی در ترکیب هیات مدیره این هواپیمایی صورت خواهد گرفت.

هر قطعه سکه طرح جدید امروز در بازار با افزایش نسبت به روز گذشته، 43 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی طی حکمی، حسین یاوری را به سرپرستی معاونت توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی منصوب کرد.

معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.

انتشار کارنامه برخی پتروشیمی‌ها حاکی از افزایش تولید PVC در کشور می‌باشد. این در حالی است که در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان این محصول در سطح بین‌الملل اقدام به کاهش تولید و عرضه کرده‌اند.

اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی نمایند، به حبس از 45 روز تا 6 ماه یا جزای نقدی به میزان دو تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند