چهارشنبه 6 تیر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: از ابتدای امسال تا دهه سوم اردیبهشت‌ماه، با همت و تلاش بی وقفه کارکنان، با رشد صد درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از 10 هزار خودرو تجاری‌سازی شده است.

نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از روز سه شنبه 27 اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.

با تحقق اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور، کارگروه تخصصی در حوزه ارتقای کیفیت محصولات با هدف تحول کیفی محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان آغاز به کار کرد.

ایزدیان، عضو هیئت مدیره فولاد اکسین خوزستان با اشاره به 45 روز خاموشی برق در سال گذشته گفت: این خاموشی ها فقط برای یک سال 300 میلیارد تومان به شرکت زیان زد.

معاون دادستان کل کشور، ضمن تقدیر از گروه صنعتی ایران‌خودرو در افزایش تولید خودروی کامل و عرضه به بازار محصولات، از میثاق‌نامه مدیران ارشد این گروه صنعتی برای توقف تولید خودروی کسری‌دار، به‌عنوان یادگار شرایط سخت تحریمی نام برد و گفت: اهتمام مدیرعامل این گروه صنعتی در توقف تولید خودروی کسری‌دار و افزایش عرضه به بازار قابل توجه است.

مک‌دونالد، رستوران‌های روسیه را به اپراتور محلی می‌فروشد.

فروش خانه‌های موجود در ایالات‌متحده در ماه آوریل به پایین‌ترین سطح در نزدیک به دو سال اخیر سقوط کرد زیرا قیمت مسکن در بحبوحه کمبود مداوم، به بالاترین حد خود رسیده است.

وضعیت غربالگری یارانه بگیران حکایت از آن دارد که اگرچه برخی از افراد در بخشی از اطلاعات کشور، جزو 3 دهک کم درآمد جامعه محسوب می شوند اما در پایگاه رفاه ایرانیان جزو دهک دهم هستند.

امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار برای فردا، اولین بانک فراساحل در راه است، طلا با کاهش دلار آماده جهش شد، کاهش قیمت نفت از سرگرفته شد، کاهش 5 درصدی حاشیه سود خالص این نماد، چین دو میلیون بشکه نفت از ایران خرید، یک اقدام جدید برای بورسی شدن سایپا، قیمت وام 700 میلیونی مسکن چند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

کانادا قصد دارد استفاده از تجهیزات 5G ساخت شرکتهای هواوی تکنولوژیز و ZTE چین را با هدف حفاظت از امنیت ملی، ممنوع کند.

سخنگوی کرملین اعلام کرد اگر اتحادیه اروپا تصمیم بگیرد تعرفه برای واردات نفت روسیه اعمال کند، خریداران ناچار خواهند بود پول بیشتری برای نفت پرداخت کنند یا دنبال تامین از منابع دیگر باشند.