چهارشنبه 6 تیر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

یک تحلیلگر آمریکایی هشدار داد ذخایر بسیار اندک فرآورده های نفتی در آمریکا و کمبود ظرفیت پالایش، زمینه را برای بحران کمبود سوخت در تابستان امسال در آمریکا ایجاد کرده است.

رئیس جمهور اندونزی اعلام کرد ممنوعیت صادرات روغن پالم را از روز دوشنبه لغو می‌کند.

آمار شرکت رصد نفتکش ورتکسا نشان می دهد چین قرار است حدود دو میلیون بشکه نفت از ایران دریافت کند.

وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: رشد قیمت مواد غذایی و بهای انرژی تاثیرات «رکورد تورمی» دارد که به معنای کاهش تولید و افزایش تورم در سراسر جهان است.

قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به رشد اقتصادی ضعیفتر که انتظارات برای بهبود تقاضا در چین را تحت الشعاع قرار داد، با کاهش روبرو شد.

رئیس کل بانک مرکزی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت ارزی کشور، از بالا بودن عرضه نسبت به تقاضا در این بازار خبر داد.

یکی از شرکت‌های بزرگ پخش دولتی در سال 99 در قراردادی عجیب 4 سوله و بارانداز را در زمینی به مساحت حدود 50 هزار با اجاره ماهانه 16 میلیون تومان به یک شرکت واگذار کرده که مستاجر علیرغم اتمام قرارداد، زمین را به گروگان گرفته و مورد اجاره را پس نمی دهد.

سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، سردار میرزایی، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران، سرهنگ رمضانی، فرمانده سپاه شهرستان بابل و سرهنگ بازبند، فرمانده سپاه بابلسر از شرکت خودروسازی خزر بازدید کردند.

مدیرعامل ایرانسل در اختتامیه سی‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح دلایل لزوم گذار اپراتورهای تلفن همراه به اپراتور دیجیتال، تأکید کرد: تحول دیجیتال برای اپراتورها دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است تا بتوانند نقشی اساسی در اقتصاد دیجیتال بازی کنند.

تیم والیبال پیکان با غلبه بر تیم تاراز قزاقستان، برای دهمین بار به فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا رسید.

اکثر کارشناسان معتقدند مهم‌ترین گام برای ورود به عرصه فناوری‌های نوین منجمله شکل‌گیری تحول دیجیتال بانکی ارتقاء فرهنگ و آموزش بانکداری دیجیتال در داخل سازمان بانک‌ها است.

حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل در نشست خبری گروه بهمن که در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد، گفت: گروه بهمن و خودروهای تجاری و از جمله شرکت بهمن دیزل در حوزه‌های مختلف در حال توسعه محصولات است.