چهارشنبه 6 تیر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

سایت تلفن‌همراه روستایی ایرانسل در روستای «نگارمن» واقع در شهرستان شاهرود، به نمایندگی از سایر سایت‌های روستایی ایرانسل، در مراسم اتصال بیش از 600 روستا به شبکه ملی اطلاعات، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به صورت آنلاین افتتاح شد. با افتتاح سایت‌های ایرانسل، 60 هزار نفر از هموطنان روستایی، به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

بانک ملت به عنوان تنها بانک در شبکه بانکی کشور، در نخستین همایش تجلیل از برترین های بورس کالا از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیرعامل ساپکو، توسعه صنعتی اغلب کشورهای پیشرفته را مدیون تولید صنعتی دانست و اظهار کرد: تولید، ضامن ارزش پول ملی و رشد اقتصادی کشورهاست و بخش مهم تولید صنعتی به تحقیقات علمی وابسته است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: اراده دو خودروساز بزرگ کشور، نزدیک شدن دیدگاه ها به یکدیگر در راستای منافع ملی و صنعت خودرو است و در همین راستا، اولین دستاورد اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا به زودی به ثمر خواهد نشست.

یادداشت به قلم مدیر روابط عمومی بیمه معلم

مدیرعامل نئوبانک فردا در این نشست به سرویس‌های موجود در اپلیکیشن اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 12 سرویس بانکی را ارائه می‌دهیم، اما این سرویس ها تا 100 مورد پیش‌بینی شده است. نئو اینشورنس (خدمات بیمه دیجیتال) و خدمات لندتکی بخشی از این خدمات ویژه هستند.

نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از امروز سه شنبه 27 اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.

معاون وزیر صمت گفت: گروه بهمن به عنوان یک شرکت خودروساز خصوصی پیشرو در صنعت خودروسازی کشور است.

گروه بهمن از چهار محصول دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت، FAW550 و اتوبوس City12 در چهارمین نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب رونمایی کرد.

حجت الله عبدالملکی با حضور در غرفه نفت ایرانول از حمایت و همراهی برای تحقق اهداف توسعه‌ای و برنامه‌های تحولی در شرکت نفت ایرانول خبر داد و بر پیشبرد و عملگرایی در راستای تحقق تولید دانش بنیان در این صنعت تاکید کرد.

معاون وزیر صمت با بیان این‌که ایران‌خودرو اقداماتی که برنامه‌ریزی شده را به خوبی پیش می برد، گفت: طبیعی است که مشکلات یک شبه قابل حل نیست و نیازمند زمان است، مهم این است که این خودروساز در مسیر اصلاح حرکت می‌کند.

دکتر اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

بنا بر آمارها، کشور از 8600 ساعت مصرف سالانه برق با 300 ساعت ناترازی میان تولید و تقاضای مصرف روبروست، ناترازی که به رغم برخی انتقادها، راهکارهای ساده‌تری در دنیا برای عبور از آن آزموده شده است.