دوشنبه 28 خرداد 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در دوازدهمین همایش و نمایشگاه صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار حضور فعال دارد.

بانک گردشگری در سال 1400 در مجموع 1574 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 1311 میلیارد ریال به مزدوجین پرداخت کرده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصاد نوآوری اتاق بازرگانی به تابناک اقتصادی گفت: با اجباری کردن اینماد، ناامیدی، تعطیلی، کاهش تشکیل شرکت‌های جدید و بلاتکلیفی جوانان صاحب ایده که می‌توانستند کسب و کاری راه بیندازند و اشتغال ایجاد کنند، تشدید شده است.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نوزدهمین روز اردیبهشت ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

کارشناس اقتصاد گفت: با طرح وزارت اقتصاد در اصلاح یارانه نان ابزار حکمرانی جدیدی در اختیار دولت قرار می‌گیرد، نکته مثبت این طرح آن است که قیمت آرد را آزاد می‌کند اما قیمت نان ثابت باقی می‌ماند، به عبارت دیگر این طرح کشور را از تبعات اجتماعی اصلاح یارانه نان مصون می‌دارد.

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت بنای گران کردن نان را ندارد و این موضوع خط قرمز دولت است.

امروز مطالبی همچون جهش قیمت این خودرو در بازار، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس فردا دوشنبه 19 اردیبهشت، ارزش سهام عدالت همچنان بر مدار رشد، مجمع سخاش 1401 | 90 درصد سود کل تقسیم گردید!، صف سنگین خرید در این نماد پالایشی، جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی، غسالم دوباره صعودی می‌شود؟ | غپینو تا کجا رشد خواهد کرد؟، سهامداران غزر بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته...

پتروشیمی زاگرس پس از تعمیرات اضطراری واحد دوم این مجتمع بزرگ متانول ساز، با تولید روزانه 10 هزار تن متانول با ظرفیت 100 درصد در مدار تولید قرار گرفت.

قیمت سکه طرح جدید امروز با 70 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به 13 میلیون و 340 هزار تومان رسید.

پرتیراژ‌های ایران خودرو با روند عجیب افزایش قیمت در بازار روبه‌رو بودند؛ روندی که از رشد 3 تا 31 میلیونی محصولات این شرکت در بازار حکایت دارد.

فعالان بازار ارز در دومین روز هفته شاهد افت نسبی شاخص ارزی بودند. این در حالی است که بهای دلار در بازار آزاد همچون روزهای قبل، در کانال 28 هزار تومانی در نوسان است.

بیت‌کوین می‌تواند بر اساس همبستگی آن با اس‌اندپی500 در 28 هزار دلار نزول پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از انتخاب 15 عضو هیات تحقیق و تفحص از عملکرد 10 ساله اتاق بازرگانی خبر داد.

گازپروم در مکاتبه با مشتریان اروپایی خود، به آنها اطمینان داد می‌توانند به پرداخت پول گاز بدون نقض تحریم‌های وضع شده علیه روسیه ادامه دهند.