جمعه 20 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: متاسفانه واحدهای نانوایی نان را بالاتر از قیمت مصوب به مردم عرضه می کنند.

اطلاعیه بانک مرکزی درباره تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری و جبران عقب ماندگی سهمیه مقرر ابلاغ شد.

چهارشنبه هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار تا ساعت 13 فعال هستند.

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران قیمت تمام ارزها با افزایش مواجه شد.

امروز قیمت طلا امروز پایین آمد و قیمت سکه امامی به 43,600,000 (چهل و سه میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، بدون تغییر است.

امروز قیمت طلا در بازار عقب نشینی کرده است و ارزش هر اونس طلا به 2,496 (دو هزار و چهارصد و نود و شش) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.16 درصدی داشته است.

گزارش رسمی «روند قیمت مسکن در تهران» سرانجام منتشر شد. هرچند آمار اعلام‌شده مربوط به «معاملات مسکن 2 ماه پیش» است، اما نتایج تحقیقات میدانی «دنیای‌اقتصاد» از این بازار، تحولات ماه گذشته را نیز تشریح کرده است.

علیرضا عباسی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل سه تا چهار جلسه از جلسات شورای قیمت‌گذاری به موضوع تعیین قیمت گندم اختصاص می‌یابد، چرا که تفاوت قیمت دولت و بخش خصوصی زیاد است.

گزارش های منتشره از وضعیت بازار مسکن در پایتخت درنگاه اول، صعود قیمتی بازار مسکن را نشان دهد، اما به گفته کارشناسان حقیقت بازار با واقعیت متمایز است.

قیمت عمده محصولات کشاورزی 12 تا 18 شهریور 1403 از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، مبلغ یارانه معیشتی تغییر نخواهد کرد.

فلسفه تشکیل صندوق توسعه ملی و شیوه برداشت از آن، مقوله ای است که در دولت های مختلف رفتارهای متنوع با انگیزه های متنوعی را به خود دیده است، اینکه هر دولت به چه میزان و با چه انگیزه ای از این صندوق برداشت داشته است، مقوله مورد بحث و بررسی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از شروع فرایند پرداخت معوقات مطالبات کارکنان نظام سلامت استان خبر داد.

در این گزارش قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد دوشنبه 12 شهریور را مشاهده می‌کنید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، از بررسی چندین سناریوی افزایش حقوق برای کارمندان و بازنشستگان خبر داد. او با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای، اظهار امیدواری کرد که بهترین گزینه تا دو هفته آینده انتخاب و اعلام شود.

در دومین روز هفته، بازار ارز تهران شاهد افزایش قیمت دلار بود.