دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

براساس تصمیمات مجمع افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی که با حضور بیش از 90 درصد سهامداران این شرکت برگزار شد، سرمایه شرکت از 142 هزار میلیارد ریال به بیش از 1630 هزار میلیارد ریال رسید.

‌تعداد وام ودیعه مسکن پرداخت شده توسط بانک صادرات ایران تا پایان آذرماه سال جاری از 27 هزار فقره گذشت.

ترکیه قیمت برق و گاز طبیعی مشترکان خانگی را از روز شنبه با اشاره به رشد قیمت‌های انرژی جهانی، افزایش داد.

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو، افزایش تولید و عرضه خودرو را حاصل اصلاح قیمت‌ها دانست و از صدور زودهنگام دعوتنامه برخی محصولات مانند پژو 206 با موعد تحویل بهمن‌ماه در هفته جاری خبر داد.

اگر سال 2020 سال هک قرنطینه پاندمی کووید 19 بود، سال 2021 فصل جولان هکرها در سراسر جهان بود.

دلالان سودجو خودروی دیگنیتی آپشن دار جدید بهمن موتور را در قالب دیگنیتی پرو و یا پلاس آگهی کرده و برخلاف شرکت که هیچ افزایش قیمتی در عرضه این محصول نداشته خودرو را با قیمت بیشتری به مشتریان به فروش می‌رسانند.

معاون وزیر صمت ضمن تشریح علت عودت فلفل و سیب زمینی صادراتی، گفت: حجم قابل توجهی محصول کشاورزی صادر می شود و کمتر از 5 درصد از این صادرات به کشور عودت داده می شوند.

کارشناسان اقتصادی پیامدهای حذف ارز 4200 تومانی کالاهای اساسی و دارو برای بسیاری از خانوارهای ایرانی را تشریح کردند.

تمدید صادرات رب گوجه فرنگی در بسته بندی و اوزان مختلف تا اطلاع ثانوی ابلاغ شد.

اکتشافات نفت و گاز طبیعی جهان در سال 2021 به پایین‌ترین سطح سالانه در 75 سال اخیر رسید و کاهش قابل ملاحظه‌ای در مقایسه با سال 2020 داشت.

بسیاری از پیش بینی کنندگان از جمله بریتیش پترولیوم در سال 2020 برآورد کردند که پیک تقاضا برای نفت گذشته است در حالی که تحولات بعدی خلاف این پیش بینی ها را نشان داد.

رئیس اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار خراسان رضوی گفت: روز گذشته و در پی پیگیری‌های صورت گرفته از طرف اتحادیه وزارت کشاورزی اعلام کرد ارز 4200 تومانی مانند گذشته تا انتهای دی ماه سال جاری به نهاده‌های دامی تعلق می‌گیرد و برای ماه‌های آینده تا آخر سال در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد. بنابراین التهابی که در چند روز اول دی ماه در بازار ایجاد شده بود، با اعلام وزارتخانه در ارتباط با تخصیص...

این پیمانه تیتر‌هایی همچون نوسان شاخص کل بورس در دومین روز هفته، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، قیمت برق و گاز در ترکیه گران شد، طلای بدون کد شناسایی نخرید، بیشترین قبض صادر شده گاز چقدر است؟، دلار در پله پر‌تکرار و بدترین عملکرد لیر ترکیه در سال 2021 طی 2 دهه حکمرانی اردوغان را در بر دارد.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

امروز مطالبی همچون جزییات افزایش سرمایه 12 شرکت بورسی و فرابورسی، با توکن اینترنت کامپیوتر آشنا شوید + تحلیل، در روز قرمزپوشی بازار صف نشینی برای خرید این سه نماد؟، علت اصلی تنش در مجمع کرمان چه بود؟، واگرایی بورس با اقتصاد ایران | بورس صعودی خواهد شد؟، 15 کارشناس درباره طرح اصلاح قانون بازار سرمایه چه گفتند؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه 12 دی، ده اتفاق مهم برای بورس | استعفای وزیر اقتصاد؟؛...

قیمت سکه امروز در بازار تهران با 70 هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، 9 دی‌ماه)، به 13 میلیون و 70 هزار تومان رسید.