دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون رییس جمهور: دولت برای بازگشت اطمینان به بورس تلاش می‌کند، شرکت‌های زیان ده دولتی نباید بودجه بالایی دریافت کنند، طلا از سال 2021 ارزان‌تر خارج شد و رشد 2.5 تریلیون دلاری ارزش بازار غول‌های فناوری را در بر دارد.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی یازدهمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

مجمع عمومی نوبت سوم (به صورت الکترونیکی) انجمن صنفی ارفرمایی نمایندگان بیمه آسیا استان تهران روز دوشنبه 1400/11/04 برگزار میگردد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اخبار برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر فروش اقساطی محصولات این شرکت را جعلی خواند.

معاون وزیر راه گفت: تسهیلات به شکل مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی به متقاضیان در تمامی شهر‌ها پرداخت می‌شود.

اعداد و ارقام لایحه بودجه 1401 نشان می‌دهد که میزان درآمدهای مالیاتی حدود 527 هزار میلیارد تومان برآورد شده است که نسبت به عملکرد بودجه سال جاری 40 درصد رشد دارد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به طرح درج قیمت تولیدکننده روی کالا گفت: علی رغم تعداد کم فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مقایسه با خرده فروشی‌ها، اما این فروشگاه‌ها قیمت‌ها را هدایت می‌کنند.

سخنگوی گمرک گفت: صف ورود کامیون‌ها از سمت ترکیه به مرز بازرگان پس از 72 ساعت تلاش شبانه روزی به حالت عادی برگشت.

مقامات چین در راستای برنامه کاهش انتشار آلایندگی پیش از پایان دهه جاری، از شرکت‌های دولتی خواستند مصرف انرژی و انتشار دی اکسید کربن را تا سال 2025 در مقایسه با سطح سال 2020 کاهش دهند.

درحالیکه بر سر معرفی خانه‌های خالی برای اخذ مالیات اختلافاتی بین سازمان امور مالیاتی و وزارت راه و شهرسازی وجود دارد، صحبت‌های اخیر معاون سازمان مالیاتی حاکی از آن است که اطلاعات خانه‌های خالی 15 روز زودتر از مهلت تعیین شده به سازمان مالیاتی داده شد و آن اطلاعات، ناقص و مخدوش است.

قیمت نفت در معاملات روز جمعه بازار جهانی کاهش یافت اما تحت تاثیر احیای اقتصاد جهانی از پاندمی کووید 19، در مسیر ثبت بزرگترین رشد قیمت سالانه در 12 سال گذشته قرار دارد.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون بانک‌ها باید منضبط عمل کنند، آغاز رزمایش سراسری نظارت بر بازار کالا‌های اساسی، بازدهی مثبت شاخص کل بورس در هفته گذشته، سهام عدالت چقدر می‌ارزد؟ رونق بازار مسکن به خاطر فروش‌های زیر قیمت است و افزایش تمایل برای خرید موبایل 3 تا 4 میلیونی را در بر دارد.

رئیس سازمان خصوصی سازی از پیشنهاد طرحی برای درآمدزایی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بعد از بورسی شدن خبر داد و گفت: باشگاه استقلال صورت‌های مالی خود را به سازمان ارائه کرده است.